×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرکل کمیته امداد گیلان تاکید کرد : سازمانهای مردم نهاد به صورت منسجم و اثربخش عمل کنند

%da%a9%d9%85%db%8c%d8%aa%d9%87-%d8%a7%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%af1

اولین جلسه کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی به دبیری کمیته امداد گیلان با حضور اعضای کمیته در اداره کل کمیته امداد استان گیلان در رشت برگزار شد.

تبیین نقش انقلاب در محرومیت‌زدایی و استمرار تحقق عدالت اجتماعی را از مهمترین اهداف کمیته همیاری عنوان کرد

به گزارش گیلان پیام؛ علیرضا محمدی مدیرکل کمیته امداد استان گیلان در این نشست با بیان اینکه کمیته امداد با تفکر معنوی حضرت امام (ره) شکل گرفت و با حمایت آحاد مردم ایران به ویژه محرومان حفظ و حراست شد اظهار کرد : امروز ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی بعد از سه دهه قابل مشاهده است و دستاوردهای گسترده ای را برای مردم و به ویژه قشر محروم جامعه به همراه داشته است.

وی با گرامیداشت حماسه هشتم و نهم دی ماه افزود : مردم گیلان در برهه ای از زمان که احساس کردند برخی سران فتنه در پی خدشه دار کردن نظام اسلامی هستند به موقع به میدان آمدند و با شناخت صحیح دشمن و عوامل فتنه ، آنها را محکوم و مطرود ساختند.

محمدی تبیین نقش انقلاب در محرومیت‌زدایی و استمرار تحقق عدالت اجتماعی را از مهمترین اهداف کمیته همیاری عنوان کرد و گفت : دهه فجر یادآور شور و نشاط اجتماعی و همدلی ملت در مبارزه با رژیم منحوس ستمشاهی است و باید حلاوت این پیروزی بیش از پیش برای مردم محسوس و ملموس شود و در این زمینه سازمانهای مردم نهاد باید به صورت منسجم و اثربخش عمل کنند

تبیین نقش محرومان در به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی، معرفی دستاوردهای انقلاب ، شناسایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در سازمان‌های مردم نهاد برای ارائه خدمات بیشتر به ومحرومان ، روشنگری در خصوص اهداف نظام و انقلاب اسلامی  و در نهایت همکاری دستگاه‌های دولتی، غیردولتی در پیشبرد اهداف عالیه انقلاب از دیگر اهداف تشکیل و فعالیت کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی است .

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان تصریح کرد : سیاست ها و خط مشی های اجرایی ، رسانه ای ، تبلیغی ، از جمله سیاست ها و خط مشی ها و اولویت های برنامه ها است.

وی با تاکید بر اینکه باید با برنامه های غنی فرهنگی ، ارزش های انقلاب اسلامی را به نسل جوان  و محرومان جامعه بشناسانیم خاطرنشان کرد : فراهم سازی زمینه های بهره گیری هرچه بیشتر محرومین و مستضعفین جامعه از امکانات خدماتی و رفاهی با استفاده از ظرفیت های دستگاه ها  به ویژه با اولویت مناطق محروم در راستای تحقق شعار اقدام و عمل باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

شایسته ذکر است در این جلسه هر یک از اعضای کمیته، برنامه های قابل اجرای سازمان متبوع خود را از قبیل برگزاری مسابقات فرهنگی – ورزشی، ارائه بسته های حمایتی به محرومان و برپایی نمایشگاهها  و جشنواره های مختلف در  مناطق روستایی و محروم اعلام کردند. /انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.