×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
ضرورت بیان تاثیر واکسیناسیون در کاهش میزان فوتی ها از‌ زبان کارشناسان

گیلان پیام/ دکتر حمیدرضا امام پناهی در جلسه ستاد کرونا شهرستان با اشاره به جمعیت بالای ساکن و سیال رشت و همچنین جایگاه برتر خدمات‌ بهداشتی و درمانی مرکز استان در بین سایر شهرستان ها، گفت: نگرانی ها از بابت خطرات ویروس کرونا رفع نشده و قطع چرخه انتقال، نیازمند تصمیم و همت جمعی شهروندان در رعایت شیوه نامه ها و عمل به توصیه های درمانی و بهداشتی می باشد.
امام پناهی با بیان این مطلب که هرگونه مشارکت شهروندان در استقبال از دزهای یادآور، وظیفه اجتماعی افراد در برابر سایر انسان ها بوده و به حفظ سلامت عمومی جامعه کمک می‌کند، اظهار داشت: ضرورت دارد تا با هدف آگاهی رسانی بهتر، دقیق‌تر و اقناع افکار عمومی با استفاده از نظرات کارشناسان و متخصصین امر و‌ ارائه داده های آماری مستند، نسبت به آشکارسازی ارتباط دزهای یادآور با کاهش تعداد مرگ و میر های ناشی از کرونا اقدام شود.
وی انتخاب زبانی ساده و همه فهم در بیان فوائد واکسن و ضرورت توجه بیشتر به تزریق دز یادآور را از عوامل موثر در اقناع عمومی جامعه دانست.
نماینده عالی دولت در مرکز استان ضمن تاکید بر اهمیت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی، گفت: تمسک به حضرت اباعبدالله(ع) در مراسم معنوی اربعین، فرصتی ارزشمند برای طلب سلامت عمومی و آرزوی دفع بلای کرونا از درگاه الهی است.
فرماندار رشت با اشاره به تزریق ۷۷/۷۵ درصدی دز اول، ۷۳/۹۱ درصدی دز دوم و ۵۸/۶۵ درصدی دز سوم در بین جامعه هدف بالای ۵ سال شهرستان و تاکید بر موجود بودن مقدار مورد نیاز واکسن، خواستار توجه بیشتر عمومی نسبت به اهمیت ایمنی زایی واکسیناسیون شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.