×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برگزاری جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر

گیلان پیام/در ابتدای این جلسه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان در خصوص اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در دین اسلام گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از موضوعات مهم مذهبی، فرهنگی و ارزشی در کشور است که در دین مبین اسلام جایگاهی والا و ویژه دارد.
مهندس حامد دائمی رعایت فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر را یک وظیفه عمومی و همگانی دانست و افزود: همه ما در هر جایگاهی قرار داریم باید نسبت به اجرایی کردن این مهم جدیت ویژه‌ای داشته باشیم.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را واجب و احیای آن را از ضروریات این فریضه الهی عنوان کرد.
در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان گفت: متولیان فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید در برپایی این موضوع مهم سعه صدر، برخورد فرهنگی و جذب حداکثری را سرلوحه اقدامات و فعالیت های خویش قرار دهند.
حجت الاسلام والمسلمین قربان پور با توجه به گستردگی مقوله مهم امر به معروف و نهی از منکر، معرفی الگوههای مناسب به نسل جوان، احیاء و ترویج امر به معروف همگانی و نظارت بر رفتار مدیران و حاکمان را از اهم موضوعات مرتبط با فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر ارزیابی کرد. وی با بیان اینکه کسانی که اقدام به امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند باید خود الگو، در این فریضه باشند، افزود: اگر به موضوع امربه معروف و نهی از منکر وسیع نگاه کرده و دستورات آن را اجرا کنیم، امورات دیگر نیز به تأسی این امر اصلاح می شود. سپس اعضاء به بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارهای ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر پرداختند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.