×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درمانگاه تامین اجتماعی منجیل دو دهه پس از احداث: تجهیزاتی به سرقت رفته و مخروبه ایی برای کسب فیض معتادان…؟!

گگیلانن پیام به نقل از/گزارش میدانی خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی پیک قلم از منجیل حاکی ست که پس از احداث این درمانگاه علاوه بر اینکه برای مردم شهر منجیل هیچگونه خدمت‌رسانی صورت نگرفته، هم‌اکنون این ساختمان مخروبه به محل اسکان افراد معتاد و بزهکار درامده و موجبات بروز انواع آسیب‌های اجتماعی را در یکی از مناطق پیرامونی این شهر فراهم ساخته است.
پس از سال‌ها با انتصاب مدیر درمان جدید تامین اجتماعی استان گیلان، فرایند احیای این مرکز درمانی عام المنفعه دوباره از سر گرفته شده است. در همین راستا از مدیر کل بازرسی سازمان تامین اجتماعی کشور جهت بررسی و پیگیری ویژه این موضوع دعوتی هم به عمل آمد که او در حاشیه ی بازدید از این درمانگاه مخروبه هشدار داد: مسئولان فعلی تامین اجتماعی با یک صلوات از کنار این موضوع نخواهند گذشت و با جدید روند احقاق حقوق مردم را به عنوان ولی نعمتان جامعه ی اسلامی دنبال خواهند نمود.
در همین راستا اضافه کنم که آقای حقانی؛ مدیر کل بازرسی سازمان تامین اجتماعی به همراه دکتر حسین ابراهیمی؛ مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان در تیرماه سال جاری از این مکان بازدید کردند.
آقای حقانی با مشاهده این شرایط با خبرنگاران، اعضای شورای شهر، جمعی از بازنشستگان و شهروندان منجیل گفتگو و تاکید کرد: وضعیت این مرکز با جدیت مورد پیگیری قرار می گیرد. وی با بیان این جمله تاریخی که « ما با یک صلوات، گذشته را رها نخواهیم کرد » تاکید نمود که با مسببین و احتمالا مدیرانی که در گذشته در این خصوص قصور کرده و از یکسو محرومیت مردم این شهر از خدمات درمانی را سبب شده‌ و از سوی دیگر موجبات ضرر و زیان سازمان تامین اجتماعی را زمینه سازی کرده‌اند، برخورد قانونی خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: تامین اجتماعی همه ی تلاش خود را برای احیای این مرکز درمانی و خدمت‌رسانی به مردم بکار خواهد گرفت.
شایان ذکر است که پس پیگیری‌های اخیر مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان و بازدید مدیر کل بازرسی سازمان تامین اجتماعی، برخی مسئولان و متولیان شهری و شهرستانی، به تکاپو افتاده اند و تماس‌های متعددی نیز از سوی مسئولین مختلف استان با مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان گرفته می شود تا پیگیری این موضوع متوقف شود.
اضافه می کنم، در ادامه پیگیری‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان، جمعی از شهروندان و بازنشستگان تامین اجتماعی منجیل نیز در نامه‌ای با امضای گروهی، مشکلات این مرکز درمانی در سال‌های گذشته را به مراجع قضایی ارجاع‌ داده و از طریق قوه قضائیه خواستار احیای آن و برخورد با مسببین این وضعیت شده اند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.