×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
اقامه نماز یکی از ارکان و وظایف حکومت دینی است

گیلان پیام/ در این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید، مسئول روابط عمومی و دبیر ستاد اقامه نماز این اداره کل گزارشی از مصوبات جلسه قبلی ارائه نمود. در ادامه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با تبریک فرا رسیدن ٢۵ ذی الحجه، روز نزول سوره انسان و آیه هل أتی درشأن اهل بیت مطهر پیامبر اکرم(ص)، روز خانواده و تکریم بازنشستگان را گرامی داشت.
مهندس دائمی با بیان اینکه اقامه نماز یکی از ارکان و وظایف حکومت دینی است، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت فرهنگ معنوی استان باید بیشتر در راستای ترویج فرهنگ نماز تلاش نمود.
وی با تاکید بر اینکه نماز مهمترین فریضه و مناسک دینی است که خداوند واجب کرده است تصریح کرد: با هم‌افزایی در کارهای فرهنگی می توان طرح‌هایی برای اقامه باشکوه نماز در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان ارائه نمود سپس حجت الاسلام والمسلمین قربان پور استفاده همه جانبه از امکانات و تسهیلات را در جهت تقویت اقامه نماز موثر دانست و گفت: تشویق کارکنان به مشارکت و هدایت انگیزه‌های معنوی آنان دربرنامه های ترویج و توسعه فرهنگ نماز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی ادامه داد: ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت در بین کارکنان، موجب اشاعه فرهنگ نمازخوانی و درک عمیق تر از مفاهیم نماز است و باید ادای نماز طوری باشد که در زندگی و اعمال افراد تاثیر بگذارد.
در ادامه مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستانهای لاهیجان و فومن به ارائه گزارش در خصوص برگزاری نماز جماعت و برنامه های فرهنگی در شهرستان پرداختند. در پایان جلسه اعضاء شورا نظرات خود را در خصوص ارتقاء برنامه های شورای اقامه نماز ارائه نمودند ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.