×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
سومین روز از هفته دولت: افتتاح هشت پروژه در بخش سنگر با حضور فرماندار شهرستان رشت و هیئت همراه

میدان عرضه دام کشتاری شرکت گیل دام کاسپین با هزینه کرد ۴۰ هزار میلیون ریال در روستای بهدان بخش سنگر ، نخستین پروژه افتتاح شده در سومین روز از هفته دولت بود.

SONY DSC

به گزارش گیلان پیام ،همچنین گازرسانی روستاهای جوکلبندان و کچا و سه روستای دیگر با مجموع اعتبار ۴۳ هزار و ۵۲۰ میلیون ریال در بخش سنگر به بهره برداری رسید.

سماندهی بازارچه سراوان با صرف اعتبار چهار هزار میلیون ریال ، آسفالت راه روستای مذکور با صرف اعتبار چهار هزار و ۸۹۰ میلیون ریال و افتتاح هتل امامزاده هاشم در روستای امامزاده هاشم با صرف اعتبار ۱۷ هزار میلیون ریال از دیگر پروژه های افتتاح شده در این روز بودند.

همچنین یک واحد مسکن روستایی در روستای قاضیان و یک کارخانه شالیکوبی با اعتباری بالغ بر هفت هزار و ۵۰۰ میلیون ریال در همان روستا به بهره برداری رسیدند. قابل ذکر است اعتبار صرف شده جهت افتتاح ۲۱ واحد مسکن روستایی در بخش سنگر معادل چهار هزار و ۳۴۰ میلیون ریال بوده است.

خاطر نشان می شود در سومین روز از هفته دولت در بخش سنگر  در مجموع تعداد ۴۴ پروژه ی عمرانی  با اعتباری بالغ بر  ۱۹۹ هزار و ۹۹۴ میلیون ریال در حوزه های گاز رسانی روستایی ، فصل عمران و مسکن شهری و روستایی ، آبرسانی روستایی فصل کشاورزی و منابع آب و آموزش و انرژی در این هفته به مرحله بهر برداری رسید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.