×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
هوشمندسازی و تقویت زیرساخت‌های پست متناسب با ماموریت‌های جدید / افزایش بهره‌وری، ارتقاء کیفیت و سرعت‌بخشی در ارائه خدمات پستی

گیلان پیام/ دکتر اسدالله عباسی در دیدار سعید شریف‌زاده عضو هیأت مدیره شرکت ملی پست ایران با اشاره به نقش مهم پست در عرصه تجارت و ارتباطات اظهار داشت: خدمات پست، بسیار گسترده است و با اعتماد افراد جامعه ارتباطی مستقیم دارد.
وی با تاکید بر لزوم هوشمندسازی خدمات شرکت پست خاطرنشان کرد: تقویت زیرساخت های پستی متناسب با ماموریت های جدید، ضرورتی غیرقابل انکار است که افزایش بهره وری ، ارتقاء کیفیت و نیز سرعت بخشی در ارائه خدمات را به دنبال دارد.
استاندار گیلان داشتن برنامه ای هدفمند و آینده اندیشانه را مهم برشمرد و افزود: معتقدم تخصیص اعتبار برای اجرای پروژه ها و طرح های هر سازمان، باید بر اساس برنامه تحولی و همسو با اسناد بالادستی باشد از این‌رو برای تخصیص اعتبار به پروژه های پست، باید برنامه ای جامع ارائه شود.
سعید شریف‌زاده عضو هیأت مدیره شرکت ملی پست ایران نیز در این دیدار با اشاره به توانمندی های اداره‌کل پست گیلان و گستردگی خدمات آن ، به برخی نیازمندی های این حوزه اشاره کرد و گفت: با توجه به جمعیت استان و همچنین میزان بهره مندی افراد از خدمات پست، نیازمند تامین اعتبار جهت افزایش بهره وری و توسعه زیرساخت ها هستیم.
وی به ماموریت‌های شبکه پستی کشور مبنی بر هوشمند سازی فرایندها اشاره و اضافه کرد: در تلاشیم تا سرعت‌بخشی به خدمات را در سایه همدلی ، بهره مندی از تجارب و دانش کارکنان شبکه پستی محقق کنیم.
در این دیدار، با قدردانی از تلاش های مهدی سبحانی، محمدحسین هوشنگی به عنوان مدیرکل پست گیلان معرفی شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.