×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
با حضور دکتر نجفی استاندار گیلان: خط ۶۳ کیلوولت لاکان – شهرک صنعتی سپیدرود رشت برقدار شد

در مراسمی و با حضور دکتر نجفی استاندار گیلان و هیات همراه و مهندس  بلبل  آبادی  مدیر  عامل  شرکت  سهامی  برق  منطقه ای  گیلان پروژه خط دومداره ۶۳ کیلوولت لاکان – شهرک صنعتی سپیدرود رشت با ولتاژ ۲۰ کیلوولت برقدار شد.     New Image
به گزارش گیلان پیام ،پروژه خط دومداره ۶۳ کیلوولت لاکان – شهرک صنعتی سپیدرود رشت شامل ۴۲ دستگاه برج مشبک دومداره به طول ۱۰۵۰۰ متر و ۲ دستگاه برج تلسکوپی چهارمداره به طول ۸۰۰ متر( جمعا ۱۱۳۰۰ متر ) می باشد.
این پروژه با هدف تغذیه پست ۶۳/۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی سپیدرود از طریق پست‌ لاکان و تأمین انرژی شهرک مذکور و افزایش قابلیت اطمینان شبکه از ابتدای سال ۸۹ آغاز شده بود که با اتمام عملیات اجرایی در مراسمی و با حضور دکتر نجفی استاندار گیلان با ولتاژ ۲۰ کیلوولت برقدار شد.
تأمین برج این پروژه از طریق شرکت فراگستربیستون، تولید سیم هادی و محافظ توسط شرکت آلومتک، مقره¬های پروژه توسط شرکت پارس مقره و یراق¬آلات نیز از طریق شرکت مهندسی صنعت پژوهان برق پارس (مصپا) تأمین شده است. پیمانکار ساختمانی پروژه شرکت گراف بوده، نصب برج و سیم کشی نیز توسط شرکت برق آسای لوشان انجام شده است. شرکت مهندسین مشاور قدس نیرو نیز خدمات مهندسی و نظارت کارگاهی پروژه را عهده دار بوده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.