×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
در سال اقدام و عمل، گام های شهرداری رشت برای برونسپاری

بازدید اعضای شورای شهر رشت و مدیران شهرداری از پروژه های سرمایه گزاری شهرمشهد۰۲۹۸۷

به گزارش گیلان پیام ،  در حاشیه این بازدید ؛ مدیر گروه آمار و فناوری اطلاعات شهرداری رشت با ذکر این نکته که شهرداری مشهد تنها شهرداری است که به معنای واقعی کلمه برونسپاری خدمات شهرسازی را تا میزان بالای ۸۵ درصد انجام داده است بیان نمود:  شهرداری رشت درصدد است تا در راستای اجرای شعار اقدام و عمل با استفاده از توان بخش خصوصی و زیرساخت های مبتنی بر فناوری اطلاعات تا کمتر از شش ماه آینده این سیستم را عملیاتی نماید.

وی گفت:  باتوجه به بازدید صورت گرفته از دفاتر برونسپاری شهرداری مشهد توسط اعضای محترم شورای اسلامی شهر رشت و مشاوران حوزه فناوری اطلاعات ، ساختار کلی کار مورد تایید قرار گرفته است و گروه فناوری اطلاعات در صدد است تا با اصلاح مدل برونسپاری مشهد به یک مدل جامع رسیده و اندک مشکلات موجود در شهر مشهد را نیز رفع نمایند.

02995
شایان ذکر است که در صورت عملیاتی شدن این طرح شهروندان فهیم شهر رشت برای انجام امور مرتبط با شهرداری ها دیگر نیازی به مراجعه حضوری به مناطق شهرداری نداشته و می توانند به تشخیص خود به هریک از دفاتر صاحب صلاحیت بخش خصوصی مراجعه نمایند. تعداد دفاتر برونسپاری از مسایلی است که هنوز نهایی نشده است و مقرر شد مورد بررسی بیشتر قرار بگیرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.