×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
اشاعه موفق فرهنگ مدیریت مصرف با اتکا به آموزه های دینی

گیلان پیام/در این نشست مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به اهمیت روشهای موثر و کارآمد جهت جذب حداکثری کارکنان به معنویت و نماز و نقش انکار ناپذیر و عرفانی این فریضه الهی در تعالی انسان پرداخت.
محمد تقی مهدیزاده استفاده از ظرفیت بالای ائمه جماعات و صاحبنظران علم و معرفت ، جهت اشاعه فرهنگ صحیح مصرف و صرفه جوئی با اتکا به آموزه های دینی و عقیدتی را بسیار مهم و اساسی دانست.
وی استفاده روحانیون معزز از آیات و روایت برای مردم را کاری بسیار مهم و اثربخش خواند و خاطرنشان کرد: انتقال مفاهیم مدیریت مصرف و مصادیق اسراف و صرفه جویی با استفاده از آیات ، روایات و احادیث ، یکی از شیوه های کاربردی در آگاه سازی مشترکین است.
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق گیلان افزود: بصیرت افزایی در حوزه های فرهنگی به خصوص در حوزه نماز ، عفاف و حجاب و خانواده باعث ارتقاء فرهنگ جامعه شده و این اقدام در سال های اخیر به صورت مستمرتوسط شورای های فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق گیلان نیز در حال انجام و پیگیری است.
مهدیزاده اظهار داشت: بی تفاوت بودن به شیوه مصرف برق ، علاوه بر بالا بردن هزینه در تامین سوخت ، موجب هدر رفتن سرمایه ملی شده و آسیب های اجتناب ناپذیری را به منابع طبیعی کشور و محیط زیست وارد میکند.
وی در انتها به اهمیت برگزاری رقابتهای ورزشی و تفریحی با هدف ایجاد روحیه نشاط که متعاقباً موجب اثرگذاری بیش از پیش روشهای بکار گرفته شده جهت ترویج فرهنگ نماز و مهدویت شود اشاره کرد و گفت : استفاده از پتانسیل مناسب و بالای بسیج ادارات و کارمندان استان گیلان در این خصوص راهگشا خواهد بود.
شایان ذکر است جلسات شورای فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان بصورت دوره ای و ماهانه با حضور مدیرعامل و سایر اعضا در سطح شرکت برگزار می شود و این نشست دومین جلسه شورای مذکور در سال ۱۴۰۱ بوده است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.