×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

 

راه وشهر سازی

رئیس اداره راه وشهرسازی رضوانشهر از بهسازی ومرمت راههای ییلاقی وروستایی این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش گیلان پیام ، مهندس مهران ایمانی رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان رضوانشهر با اعلام این خبر گفت:به علت فرا رسیدن فصل تابستان وکوچ عشایر وروستاییان این منطقه وبخاطر سهولت تردد در مناطق ییلاقی ،این اداره طبق برنامه اولویت بندی شده شروع به شن ریزی، رگلاژ وتسطیح راه های روستایی نموده است تا روستائیان عزیزدر مسیر کوچ خود با مشکلات و نارسایی‌هایی مواجه نباشند.
وی افزود:ازنیمه دوم خردادماه تا کنون عملیات شن ریزی ، رگلاژ وتسطیح راه روستایی زندانه به برزکوه به طول ۸کیلومتر برای بیش از ۵روستا،اقدام شده است و شن ریزی ، رگلاژ وتسطیح راه روستایی اورما-امامزاده صالح بطول ۱۸کیلومتر نیزبه اتمام رسیده است.
مهندس ایمانی تسهیل در تردد، تسریع در حمل محصولات دائمی و کشاورزی و همچنین بهسازی و ایمن سازی راه موجود از جمله اهداف اجرایی این پروژهها عنوان کرد.
رئیس راه وشهرسازی رضوانشهر با بیان اینکه این شهرستان به لحاظ شرایط آب و هوایی مناسب، ساحلی بودن و وجود جنگل‌های انبوه، روستاها و مناطق ییلاقی خوش آب و هوا و بقاع متبرکه همواره یکی از نقاط مستعد برای جذب گردشگر محسوب می‌شود که می‌توان با ایجاد راه‌های روستایی ایمن و مناسب در شهرستان گردشگران زیادی را جذب منطقه کرد.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت ایمن سازی محورها ،خاطر نشان کرد:در این مدت این اداره نسبت به لکه گیری آسفالت راههای اصلی و فرعی و روستایی به مقدار ۴۰تن ، جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی غیر مجاز به تعداد ۲۵عدد، علف تراشی حاشیه و رفوژمیانی بطول ۲۸کیلومتر، رنگ آمیزی سرعت گیرها به مقدار ۲۵۰متر مربع ونیز شستشوی علائم محورهای اصلی پونل به تالش و پونل به پلیس راه اقدام نموده است .

مهندس ایمانی ازتمام همکاران و راهداران عزیز که در این فصل وگرمای طاقت فرسا و ماه مبارک رمضان که با تمام جدیت جهت رفاه حال مردم عزیز تلاش می نمایند تقدیر وتشکر بعمل می آورد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.