×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بررسی معضلات زیست محیطی استان یا حضور معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست کشور

محیط زیست معضلات زیست محیطی استان یا حضور معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی  سازمان حفاظت محیط زیست کشور بررسی شد .به گزارش گیلان پیام، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست کشورعصر امروز در جمع مدیر کل ، روسای ستادی و روسای ادارت حفاظت محیط زیست شهرستان ها   به بیان برخی از معضلات زیست محیطی استان پرداخت .

دبیری با اشاره به توسعه جوامع و افزایش مهاجرت به شهرها گفت در نظر داریم با نظر خواهی از شهرستان  های هر استان بتوانیم نیازهای ساختاری استان ها را شناسایی کرده  و معضلات را برطرف کنیم .

وی با بیان اینکه استان گیلان به عنوان یکی از شاخص ها از لحاظ وضعیت زیست محیطی شمال کشورمحسوب می شود و آن را نماد سرسبزی و طراوت می شناسیم اذعان داشت با پایش وضعیت محیط زیست این استان ،  می توان تغییرات زیست محیطی شمال کشور را برآورد و پیش بینی کرد .

معاون محیط زیست طبیعی حفاظت محیط زیست کشور گفت :آنچه مهم است افزایش سطح مناطق تحت مدیریت نیست ، مهم ارتقای سطح کیفیت مناطق  است  .

وی به کمبود بودجه در زمینه محیط زیست اشاره کرد و گفت با توجه به فقدان بودجه و نبود امکانات باید در مسیری گام برداشت که به محیط زیست مان خدشه ای وارد نشود .

دبیری به مشارکت مردم ، جوامع محلی و NGO ها در امر حفاظت از محیط زیست اشاره نمود و گفت با مشارکت و همدلی یگدیگر است که می توان محیط زیست را از نابودی مسلم نجات داد.

در پایان نیز هریک از روسا و مسئولین ستادی نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص حل معضلات زیست محیطی بیان کردند ./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.