×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مجموعه فرمانداری و دستگاه‌های مسئول  با حساسیت بیشتری بر بازار کالاهای اساسی نظارت خواهند داشت/ هیچ عذری در  عرضه نان بی‌کیفیت به مردم قابل پذیرش نیست

گیلان پیام/ دکتر حمیدرضا امام پناهی در جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار و شورای آرد و نانشهرستان با اشاره به فعال بودن کلیه واحدهای نانوایی در ایام نوروز، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در زمینه تامین آرد مورد نیاز و ارائه خدمات توسط واحدهای نانوایی در این ایام هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.
وی افزود: در ایام ماه مبارک رمضان نیز کلیه واحدهای نانوایی شهرستان علاوه بر شیفت عصر در شیفت صبح نیز فعال بوده و به ارائه خدمت خواهند پرداخت.
فرماندار رشت با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و پیش بینی افزایش ورود گردشگران به گیلان پس از منع دوساله ترددها به دلیل همه گیری ویروس کرونا، ادامه داد: ضرورت دارد تا بخشداری‌ها و سایر‌دستگاه‌های مربوطه پیش‌بینی‌های لازم در زمینه تامین آرد واحدهای نانوایی مستقر در مناطق پرتردد، گردشگری و روستاهای ساحلی در ایام پیش رو را داشته باشند.
وی تاکید کرد: ضرورت دارد تا اداره تعاون روستایی نیز در زمینه حمل و نقل و توزیع به موقع آرد، بخصوص تامین آرد مورد نیاز واحدهای کشیک نانوایی در ایام نوروز با رفع موانع، آماده ارائه خدمت باشد‌.
دکتر امام پناهی با تاکید بر این مطلب که رضایت مردم در صدر اولویت های ما قرار دارد و وجود خلل در زمینه تامین‌کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به هیچ عنوان پذیرفته نیست، اظهار داشت: مجموعه فرمانداری رشت و سایر دستگاه‌های نظارتی با حساسیت و جدیت بر چرخه تأمین‌کالاهای اساسی نظیر نان، گوشت، مرغ، تخم‌مرغ، شکر، روغن و سایر اقلام تا مرحله رسیدن به دست مشتری با تشکیل گشت های مشترک بازرسی، نظارت خواهند داشت‌.
وی افزود: از دی‌ماه سالجاری تاکنون تعداد ۳۴۵ مورد بازرسی از واحدهای خبازی و نانوایی ها توسط قرارگاه امنیت غذایی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رشت به عمل آمده که ۲۶۴ پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.
دکتر امام پناهی با تاکید بر نظارت بیشتر اتحادیه نانوایان بر عملکرد صنف نانوایان و خبازان شهرستان، افزود: در جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم به هیچ عنوان پایین بودن کیفیت نان پذیرفتنی نیست.
فرماندار رشت با تاکید بر ضرورت پایش مستمر بازار توسط دستگاه‌های ذیربط نظیر جهاد کشاورزی و اداره تعاون روستایی در جهت برطرف نمودن موارد کمبود، اظهار داشت: جهت عرضه اقلام مورد نیاز خانواده‌ها در ایام پیش رو، تعداد ۴۶ مکان توزیع اقلام ضروری مانند برنج، شکر، گوشت منجمد، مرغ منجمد و روغن در شهرستان رشت شروع به فعالیت و عرضه کرده اند.

وی افزود: ۱۵ مرکز عرضه میوه شب عید نیز در سطح شهرستان رشت پیش بینی شده که به زودی و با هدف تأمین میوه شب عید مورد نیاز مردم آغاز به کار خواهند نمود.

دکتر امام پناهی با اشاره به این مطلب که در زمینه تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم و عرضه به موقع و‌کافی کالاها در بازار برنامه‌های خوبی اندیشیده شده، ادامه داد: در این زمینه نگرانی از التهابات بازار وجود ندارد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.