×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
برگزاری کمیته پشتیبانی اولین کنگره ۸۰۰۰ شهید استان گیلان

کنگره ۸۰۰۰ شهیدنشست کمیته پشتیبانی اولین کنگره ۸۰۰۰ شهید استان گیلان برگزار شد.به گزارش گیلان پیام، پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان معاون استاندارگیلان و رئیس کمیته پشتیبانی اولین کنگره۸۰۰۰ شهید استان گیلان ضمن تبیین اهداف برگزاری کنگره گفت : اهمیت جایگاه و نقش این مراسم در زنده نگهداشتن روحیه شهادت طلبی و ایثارگری در جامعه و نیز تقویت باورها ی مذهبی بسیار مهم است.

محمد حسین اصغریان افزود : شهداء با جایگاه رفیع خود  به این قبیل اقدامات نیازی ندارند ولی ما در راستای سعادت فردی و اجتماعی جامعه نیازمند زنده نگه داشتن اندیشه و راه آنها هستیم.

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استاندار خاطرنشان کرد: مجاهدتهای شهداء و ایثارگران در دوران دفاع مقدس و صحنه‌ها حساس پس از آن  که با هدف حفظ و حراست از تمامیت اراضی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل تهدیدات خارجی انجام شد سبب گردیده است تا ایران امن ترین کشور منطقه باشد.

وی با اشاره به  اینکه کنگره با حضور سران، مسئولان  و شخصیت های کشوری و استانی ار دیبهشت سال آینده برگزار می شود گفت :با تاکید استاندار گیلان، کمیته پشتیبانی مراسم تمام توان و امکانات موجود را برا ی برگزاری باشکوه اولین کنگره ۸۰۰۰ شهید استان تمام بکار می گیرد.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضاء کمیته که از مدیران دستگاههای اجرایی مختلف استان بودند به تشریح نقطه نظرات و نیز وظایفی که می توانند برعهده گیرند پرداختند./انتهای پیام

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.