×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
نمایشگاه دومین جشنواره عکس سرمایه اجتماعی در رشت برپا می شود

جشنواره عکسنمایشگاه آثار عکاسی دومین جشنواره عکس سرمایه اجتماعی  به مدت یک هفته در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برپا می شودبه گزارش گیلان پیام،دبیر دومین جشنواره ملی عکس سرمایه اجتماعی با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه دومین جشنواره ملی عکس سرمایه اجتماعی به همت موسسه سبز کاران بالان و با همکاری انجمن عکاسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برگزار خواهد شد و شامل ۴٢ تک عکس در ابعاد ۴٠ در ۶٠ و ٢ مجموعه عکس در ابعاد ۶٠ در ٩٠ می باشد.

افشین میرزایی یادآور شد: آثار رسیده از ٢٢ استان کشور به دبیرخانه این نمایشگاه، در روز جمعه ١٣ آذرماه جاری، با حضور اعضای هیات داوران و گروه اجرایی جشنواره در دفتر موسسه سبزکاران ، مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت.

وی افزود : تعداد فایل عکس های رسیده به جشنواره در بخش اصلی ١٢٨٢ قطعه و در بخش ویژه (که اختصاص به موضوع آب و سرمایه اجتماعی داشت) ٣٧٨ قطعه، بوده است که توسط داوران آقایان کریم ملک مدنی، داوود عامری و شباب گلچین انتخاب شدند.

این هنرمند همچنین خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره نیز روز سه شنبه اول دی ماه در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) شهر رشت برگزار خواهد شد.

نمایشگاه مذکور از ٢٨ آذر الی ٣ دی ٩۴ در دو نوبت صبح و عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت پذیرای علاقمندان خواهد بود./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.