×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
استاندار گیلان : باید فضایی فراهم کنیم تا حضور حداکثری مردم در انتخاباتی باشکوه تجلی یابد

استاندار۱استاندار گیلان در چهاردهمین جلسه ستاد انتخابات استان گفت : باید فضایی فراهم کنیم تا حضور حداکثری مردم در انتخاباتی باشکوه تجلی یابد.به گزارش گیلان پیام،دکتر محمدعلی نجفی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول و قرار گرفتن در آستانه هفته وحدت ، یکی از شعارهای رئیس جمهور را حفظ کرامت و ارزش‌های مذاهب و ادیان مختلف عنوان کرد و افزود : با اندیشه‌های نویی که در استان پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید به وجود آمد  وحدت بین شیعه و سنی بیش از پیش افزایش یافته است .

وی بر حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات تأکید و خاطر نشان کرد : در هر مقطعی که مردم امید و نشاط داشته باشند در انتخابات نیز حضوری پرشور و گسترده می یابند.

استاندار گیلان بر ضرورت رقابتی شدن فضای انتخابات تأکید کرد و افزود : متأسفانه برخی افراد تمایلی برای تحقق حضور حداکثری و رقابتی شدن فضای انتخابات ندارند در حالیکه هرچه حضور پرشور مردم در پای صندوقهای رای افزایش یابد قدرت وانسجام ملی کشور در عرصه های جهانی و بین المللی بیشتر می شود.

دکتر نجفی افزود :فضای جدید و امید نویی که پس از انتخابات سال ۹۲ با رای مردم شکل گرفت منجر به حل عزتمندانه یکی از پیچیده ترین مذاکرات تاریخ دیپلماسی شد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به حق الناس بودن آرای مردم تصریح کرد : همه باید با بی طرفی و رعایت قانون  فضای رقابتی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه قطعاً مجریان انتخابات از شرع، عقل و قانون عدول نخواهند کرد گفت : تبلیغ و گرایش به سمت یک فرد خاص به هیچ وجه قابل تحمل نیست.

وی با بیان اینکه  همه‌ی احزاب، جناح‌ها و گروه‌ها باید برای برگزاری انتخابات سالم تلاش کنند.افزود : در صدور مجوز های سخنرانی دقت شود و پس از آنکه مجوزی صادر شد نیروی انتظامی و نهادهای امنیتی موظف به تامین امنیت این مراسم هستند.

دکتر نجفی استفاده از اموال و امکانات بیت المال و دولتی به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در فرآیند انتخابات را غیر قانونی و ناپسند عنوان کرد و گفت : اندیشه، جناح و یا تفکر گروهی خاص نباید در عملکرد و تصمیم مجریان و ناظران انتخابات دخیل باشد.

وی بر لزوم رسیدگی به کارهای روزمره ی مردم در کنار حساسیت برگزاری انتخابات تأکید و خاطر نشان کرد : ساماندهی پرداخت تسهیلات بانکی، هدایت پروژه‌های نیمه تمام عمرانی به سمت بخش خصوصی و تکمیل آن و نیز برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثری مردم با حفظ امانتداری در آرای آنان از مطالبات رئیس جمهور است که باید برای تحقق آن اهتمام ویژه داشته باشیم./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.