×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کمک به بازنشستگان سرمایه ای ارزشمند برای شرکت ها است

گیلان پیام/ جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شریف شهرستان رشت و خمام در این دیدار گفت: توفیقی شد تا بتوانیم با بازنشستگان عزیز شرکت برق منطقه ای گیلان دیدار داشته باشیم و از نزدیک با مسائل و مشکلاتشان آشنا شویم. هزینه های بازنشستگان در جنبه های مختلف و بخصوص در این شرایط سخت اقتصادی بسیار بیشتر از شاغلین بوده و در این خصوص باید تدابیری اندیشیده شود.
کوچکی نژاد ضمن قدردانی از حضور مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در کانون بازنشستگان، گفت: در مجلس در تلاشیم تا ناهماهنگی ها و بی نظمی ها در حقوق و پرداخت ها را سامان بدهیم. باید بازنگری در حقوق و دستمزد انجام بگیرد تا فاصله ها کم شوند.
وی افزود: بازنشستگان افراد شایسته و توانمندی هستند و باید از تجربیات بازنشستگان استفاده کنیم و به آن ها کمک کنیم. کمک به بازنشستگان که سرمایه های ارزشمندی می باشند باید جدی گرفته شود. همه ما پس از دوران خدمت بازنشسته خواهیم شد و جایگاه ما جایگاه اکنون بازنشستگان خواهد بود، پس باید با جان و دل نسبت به حل مشکلات بازنشستگان اقدام کنیم.
بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان در این دیدار گفت: شرکت برق منطقه ای گیلان در چند مرحله نسبت به پرداخت هزینه های رفاهی و وام به بازنشستگان اقدام کرده است. در زمینه بیمه های درمانی هم تلاش شده تا حداکثر خدمات را از بیمه ها دریافت کنیم تا مشکلات درمانی بازنشستگان عزیز را به حداقل برسانیم.
وی افزود: تمامی این اقدامات فقط و فقط بخاطر پاسداشت گوشه ای از زحمات و خدمات بی منت و ارزشمند بازنشستگان شایسته و توانمند می باشد که ۳۰ سال در صنعت پرافتختار برق کشور به خدمت پرداخته اند.
داراب زاده گفت: در پرداخت هزینه های رفاهی و سایر امکانات به بازنشستگان نهایت همکاری و مساعدت را تا جایی که قوانین و مقررات اجازه بدهد، خواهیم داشت. همچنین در خصوص نصب آسانسور در ساختمان کانون تلاش خواهیم کرد تا در اسرع وقت این موضوع اجرایی شود.
گفتنی است که در این دیدار« احمد فردی» از اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان برق گیلان گزارشی از مطالبات و مشکلات بازنشستگان را شامل؛ هزینه های رفاهی، نصب آسان سور، پرداخت وام و تسهیلات ارائه کردند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.