×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
پرداخت ماهانه بیش از ۹ میلیارد تومان حق بیمه تکمیلی مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به اینکه بیمه تکمیلی بازنشستگان توسط کانون منعقد گردیده و این سازمان صرفاً بابت کسورات حق بیمه مربوطه در این پروسه مساعدت مینماید و بمنظور کمک به معیشت این قشر بخشی از آنرا تقبل نموده و مسئولیت مستقیمی در مفاد قرارداد و نوع تعهدات ندارد ، افزود : در قرارداد جدید که با مبلغ ۹۱۰۰۰ تومان از آذرماه آغاز گردیده است سازمان نیمی از این رقم را جهت حمایت از بازنشستگان شریف و گروههای مختلف مستمری بگیران برعهده گرفته است .
وی در ادامه اظهار داشت : با توجه به اینکه لیست های مستمری تا دهم هر ماه در استان تنظیم و جهت پرداخت از طریق سیستم متمرکز به تهران ارسال میگردد انجام کامل کسورات مربوطه در ماه پیش میسر نبود لذا با صدور افزون بر ۱۱۸ هزار سند پرداخت معوق در ماه جاری این ارقام در مبالغ مستمری دیماه اعمال گردید .
مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان خاطر نشان ساخت : این تعداد سند ۹۵ درصد مجموع اسناد معوق صادره را در ماه جاری شامل شده و تنها با توجه به شرایط خاص موجود شکل گرفته است .
علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه با احتساب افراد تبعی مشمول این قشر ، افزون بر ۲۰۰ هزار نفر از مستمری بگیران و افراد خانواده آنها در استان گیلان تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان هستند ، سازمان تامین اجتماعی در هر ماه بیش از ۹ میلیارد تومان بابت حق بیمه درمان تکمیلی این عزیزان تنها در گیلان پرداخت مینماید .
شایان ذکر است میزان تعهدات بلندمدت پرداختی استان به مستمری بگیران در سالجاری به طور متوسط ماهانه ۶۲۵ میلیارد تومان بوده است ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.