×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۶۵ هزار دانش ‌آموز در امتحانات حضوری دیماه شهر رشت شرکت می کنند

گیلان پیام/ دکتر حمید رضا امام پناهی صبح امروز با حضور در دبیرستان دخترانه توحید ناحیه ۲ رشت از روند برگزاری امتحانات نهایی در این مدرسه بازدید به عمل آوردند و آمادگی مدارس در خصوص فراهم نمودن اقلام بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را مورد ارزیابی قرار دادند.
سرپرست فرمانداری رشت در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عوامل اجرایی و آموزشی مدارس جهت فراهم نمودن محیطی بهداشتی و ایمن برای برگزاری امتحانات، عنوان کرد‌: از مجموع ۱۱۰٫۰۰۰ هزار دانش آموز شهر رشت تعداد ۶۵٫۰۰۰ دانش‌آموز مقطع متوسط اول و دوم به صورت حضوری در امتحانات دیماه شرکت می کنند.
وی افزود: در مقطع ابتدایی نیز معلمان بر اساس ارزیابی‌ عملکرد دانش آموزان در طول سال تحصیلی، نتایج نهایی را ثبت و اعلام می کنند.
رئیس ستاد کرونا شهرستان رشت ضمن تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس اظهار کرد: برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا در مدارس باید دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد و در این خصوص عوامل شبکه بهداشت ‌و درمان و آموزش ‌و پرورش شهرستان باید ضمن نظارت دقیق بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نسبت به آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان و کارکنان در مدارس اهتمام جدی ورزند/انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.