×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بازدید استاندار گیلان از برخی پروژه‌های عمرانی و طرح‌های اقتصادی لاهیجان و رودسر

گیلان پیام/ دکتر اسدالله عباسی پس از بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی و طرح‌های اقتصادی شهرستان‌های لاهیجان و رودسر در جمع خبرنگاران، از اطلاع رسانی انجام شده به وزارتخانه‌های متولی اجرای این پروژه‌ها درخصوص مطالبات و کم کاری‌های پیمانکاران خبر داد.
وی افزود: از مسئولان استان نیز خواسته‌ام نظارت‌های لازم را انجام دهند و در همین راستا جلسه‌ای در استانداری گیلان، برگزار و نتیجه ارزیابی عملکرد پیمانکاران گزارش شود.
استاندار گیلان شتاب در اجرا و تکمیل این پروژه‌ها را مورد تأکید قرار داد.
وی همچنین به تولیدات کشاورزی در شهرستان‌های لاهیجان و رودسر اشاره و اضافه کرد: با توجه به پایان برداشت کیوی از باغات شهرستان رودسر ، این محصول به سردخانه‌ها منتقل شده است.
وی به آغاز برداشت مرکبات و بالا بودن میزان عرضه بیشتر از تقاضا در بازار و کاهش قیمت آن اشاره و خاطرنشان کرد: کشاورزان از این وضعیت راضی نیستند در همین راستا دستورات لازم به سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان داده شد و نامه‌ای هم به وزارتخانه های کشاورزی و صمت ارسال می‌شود تا در صادرات محصول مازاد بر تولید و نیز خرید محصولات مورد نیاز مردم در شب عید اقدامات لازم را انجام دهند.
دکتر عباسی تأکید کرد: انتظار داریم در زمینه خرید محصولات شب عید از هم اکنون تعیین تکلیف شود تا قیمت‌ها متعادل گردد و تولید کننده با توجه به هزینه‌های تولید، راضی باشد.
وی همچنین گفت: لازمست ارزش ایجاد شده در مسیر تولید تا مصرف ، مشخص تا حمایت‌های لازم از تولیدکنندگان در دستور کار قرار گیرد و با توجه به فعالیت کارخانه کنستانتره در رودسر و وجود مزیت نسبی ، هم تولید کننده و هم مصرف کننده رضایت داشته باشند.
استاندار گیلان در جریان سفر به لاهیجان و رودسر، از پروژه های در دست ساخت تقاطع غیر همسطح میدان گیل لاهیجان و پل رو گذر کلاچای رودسر بازدید کرد.
دکتر عباسی همچنین پس از بازدید از باغات پرتقال در منطقه رحیم آباد و نیز زیارت بقعه آقا سید عبدالله بندبن، از یک واحد تولید و بسته بندی کنسانتره مرکبات و پوره میوه‌جات در کلاچای بازدید کرد.
دیدار با خانواده شهیدان حسن عشوری از شهدای مدافع امنیت، شهید تازه تفحص شده رضا صادق‌محبوب و نیز نرجس خانعلی زاده از شهدای والامقام مدافع سلامت در رودسر از دیگر برنامه‌های سفر استاندار گیلان به این شهرستان بود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.