×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بیش از ۴۰ هزار نفرساعت آموزش در شرکت گاز گیلان ارائه شده است

گیلان پیام/ حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام ارائه بیش از ۴۰ هزار نفرساعت آموزش به پرسنل این شرکت گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ برابر شده است و در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.
وی با بیان اینکه حدود ۸۵ درصد از آموزش های انجام شده در سه ماهه سوم سال جاری به صورت مجازی و برخط بوده است، اظهار داشت: با فراهم سازی زیرساخت های لازم، روند برگزاری دوره های آموزشی در دوران کرونا همانند گذشته به صورت مستمر در سراسر استان برگزار می شود.
اکبر با بیان اینکه ۲ هزار و ۴۹۱ نفر از پرسنل در دوره های آموزشی پاییز شرکت کرده اند، گفت: مدیریت نگهداری و تعمیرات، مدیریت مواد زائد، مدیریت دارائی های فیزیکی، قوانین و مقررات مالی و اصول پدافند غیرعامل از مهم ترین دوره های برگزار شده در پاییز امسال می باشند.
مدیرعامل گاز گیلان در خاتمه با بیان اینکه برگزاری دوره های آموزشی موجب بهبود مستمر عملکرد کارکنان در حوزه های مختلف شده است، گفت: افزایش سطح کیفی عملکرد کارکنان موجب بهبود بهره وری در سازمان و به تبع افزایش رضایتمندی مهم ترین سرمایه های شرکت گاز یعنی مردم و مشترکین خواهد شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.