×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
تمامی افراد بالای ۱۸ سال خانواده ها میتوانند به جرگه بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی بپیوندند

گیلان پیام/ در کنار مشمولین قانون کار که در واحدهای تولیدی ، صنعتی ، صنفی و خدماتی با دریافت حقوق از کارفرمایان مشغول به کار هستند و همچنین صاحبان حرف و مشاغل آزاد که میتوانند به صورت اختیاری از پوشش های بیمه ای بهره مند گردند در اشکال دیگر بیمه ای همچون بیمه زنان خانه دار برای دختران ، بیمه دانشجویان و مشاغل آزاد برای هر دو گروه دختران و پسران بالای ۱۸ سال ، امکان پیوستن به جرگه افراد تحت پوشش به عنوان بیمه شده اصلی فراهم می باشد .
متقاضیان بدون نیاز به مراجعه و از طریق سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی es.tamin.ir میتوانند پس از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری ، از مسیر منوی بیمه شدگان ، بخش بیمه های خاص نسبت به انتخاب نوع و نرخ قرارداد اقدام و پس از مشاهده مفاد و تعیین میزان دستمزد مبنا ، نسبت به تایید آن اقدام نموده و بیمه پردازی نمایند .
مبلغ حق بیمه در نرخ ۱۲ درصد ( بازنشستگی و فوت پس از آن ) در حال حاضر حدود ۳۱۸ هزار تومان ، در نرخ ۱۴ درصد ( بازنشستگی و فوت قبل و بعد از آن ) ۳۷۰ هزار تومان و در نرخ ۱۸ درصد ( بازنشستگی ، فوت و ازکارافتادگی ) در حدود ۴۸۰ هزار تومان میباشد .
شایان ذکر است خانواده ها میتوانند برای فرزندان بالای ۱۵ سال دارای شرایط لازم ( پس از اخذ گواهی رشد از مراجع ذیصلاح ) نیز بیمه پردازی نمایند . /انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.