×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
امیدوار به حضور وزنه‌برداران بیشتری از گیلان در تیمهای ملی هستیم

گیلان پیام/ مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، در جریان انتخابات ریاست هیات وزنه‌برداری این استان گفت: امیدواریم که تعداد بیشتری از ورزشکاران گیلانی در تیمهای ملی وزنه‌برداری حضور یافته تا در رقابتهای مختلف آسیایی، جهانی و بین‌المللی حضور یابند.
مریم بخشی افزود: ما هم اینک در حوزه داوران و مربیان افراد بسیار شایسته و ارزنده‌ای در این رشته در گیلان داریم که این نفرات به خصوص مربیان در تیمهای ملی وزنه‌برداری نقش موثر و پررنگی دارند و امید است که وزنه‌برداران ما نیز با پیشرفت روزافزون ، در ترکیب ثابت تیمهای ملی قرار گیرند.
وی ادامه داد: خوشبختانه هیات وزنه‌برداری با توجه به داشتن قهرمانان، مربیان و داوران ارزنده ، یکی از بی تنش‌ترین هیاتهای ورزشی در گیلان محسوب می‌شود و با توجه به انتخاب مسعود محرابی به عنوان رئیس جدید، امید است که همچنان شاهد پیشرفت این رشته در گیلان و در سطح کشور باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: با توجه به ظرفیت گیلان در رشته وزنه‌برداری و با توجه به تجربه بسیار خوب در برگزاری مسابقات بین‌المللی جام فجر که ۲ سال پیش در رشت برگزار شده بود، امیدواریم که رقابتهای مهم و بین‌المللی دیگری نیز به میزبانی گیلان برگزار شود.
در انتخابات ریاست هیات وزنه‌برداری استان گیلان که در مهمانسرای المپیک مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد، محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه‌برداری، مریم بخشی مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان و اعضای مجمع عمومی این هیات حضور داشتند.
همچنین در این مجمع بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری برگزاری مسابقات وزنه برداری جام نامجو در رشت را اتفاق بسیار خوشایندی دانست که زمینه صلح و دوستی را فراهم کرده و به افزایش روابط بین کشورها کمک می‌کند.
وی همچنین انتخاب مسعود محرابی بعنوان مربی تیم ملی وزنه برداری جوانان را نشان از ظرفیت بالای استان گیلان در رشته وزنه برداری عنوان کرد و گفت : گیلان استان قهرمان‌پرور و پهلوان خیز کشور است و امیدواریم در ادامه راه نیز شاهد موفقیت و درخشش بیش‌ازپیش ورزشکاران این استان باشیم ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.