×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
اجرای سامانه امداد هوشمند ویژه نیازمندان و حذف مراجعات حضوری به کمیته امداد

گیلان پیام/ عباس اهرابی با اشاره به راه اندازی سامانه امداد هوشمند در کمیته امداد برای رفاه حال مددجویان در بهره گیری از خدمات امدادی گفت: اکنون حدود ۱۴۶ هزار خانوار در استان تحت پوشش حمایتی این نهاد قرار دارند که می توانند به راحتی از این بستر ایجاد شده خدمات دریافت نمایند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، پالایش اطلاعات و تحقق شفافیت را از نتایج اجرای طرح امداد هوشمند و کارآمد دانست و تأکید کرد: وجود اطلاعات صحیح موجب برنامه‌ریزی درست و ارتقای اعتماد مردم به کمیته امداد خواهد شد و همچنین برخی شائبه‌ها در مورد مددجویان این نهاد را نیز به طور کامل برطرف خواهد کرد.
وی، افزود: بهبود فرآیند خدمت‌رسانی به مددجویان و تحقق شفافیت، حفظ کرامت و عزت نفس نیازمندان، عدم نیاز به مراجعه حضوری افراد به دفاتر کمیته امداد و ارائه خدمات بهتر، مطلوب‌تر و آسان‌تر به نیازمندان و محرومین از دیگر نتایج این سامانه می باشد.
اهرابی، با بیان اینکه این سامانه به صورت هوشمند می‌تواند نیازسنجی واقعی محرومیت‌هایی که در استان وجود دارد را دنبال کند، افزود: در روند اجرای کار از ابزارهای علمی و پیشرفته و فن‌آوری نوین استفاده شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان درخصوص نحوه ثبت درخواست برای ارائه خدمات، گفت: مددجویان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتیsoha.emdad.ir ، درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.
وی، همچنین در مورد سامانه نظام پیشنهادات کمیته امداد، نیز افزود: این سامانه به نشانی http://pishnahadat.emdad.ir آماده دریافت ایده ها، پیشنهادی حوزه‌های تخصصی و نظرات مردم نیکوکار استان برای تصمیم سازی در مدیریت احسان و نیکوکاری و پویایی سازمان‌های حمایتی است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.