×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
تجهیز و راه اندازی گروه های ویژه نگهداری و تعمیرات (نت) با اعتباری معادل ۱۶۰ میلیارد ریال

گیلان پیام/وی خاطرنشان کرد: شبکه های توزیع برق با حساسیتی که در دنیای امروز در تامین انرژی فعالیت های جوامع بشری دارند یکی از شریانهای حیاتی جوامع شمرده می شوند و عملکرد موفقیت آمیز این شبکه ها تامین برق دائم و مطمئن برای مشتریان است که جز با پیش بینی عیب ها و پیشگیری از وقوع حوادث انجام نمی شود.
هنرمند تاکید کرد: برنامه های سرویس و نگهداری که مبتنی بر قابلیت اطمینان شبکه شکل گرفته باشند ضمن تاثیر در موفقیت برنامه سرویس و نگهداری در کاهش هزینه های مستقیم و غیر مستقیم کلی سازمان نیز نقش عمده داشته و قابلیت اطمینان شبکه را بهبود می بخشند.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: به منظور ارتقای جایگاه نگهداری و تعمیرات و در سطح شرکت و جهت جبران عقب ماندگی بخش سرویس و نگهداری و همچنین استفاده بهینه از ظرفیت نیروی انسانی و توان تجهیزاتی شرکت، گروه های ویژه نگهداری و تعمیرات با نام اختصاری نت با طی فرآیند، برگزاری آزمون عملی و شناسایی برقکاران توانمند شرکت و تجهیز سه دستگاه خودروی مخصوص تعمیرات در سال ۱۴۰۰ در حوزه عملیاتی شرکت راه اندازی شد.
وی اعلام کرد: فاز اول راه اندازی گروه “نت” با تجهیز سه اکیپ عملیاتی در زیر مجموعه دفتر نظارت بر بهره برداری با هزینه بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال عملیاتی شده است و فاز دوم آن با تجهیز و راه اندازی پنج دستگاه خودروی دیگر با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال در دست اقدام می باشد که از ابتدای سال ۱۴۰۱ عملیاتی خواهد شد.
هنرمند گفت: هدف از تشکیل گروه های نت پیشبرد سریع طرح های تاب آوری در امور های اجرای، انجام تعمیرات هدفمند و قابلیت اطمینان محور بر روی شبکه فشار متوسط، تعمیرات پست های زمینی و کلید های فشار متوسط، ایجاد توان عملیاتی مضاعف جهت رفع خرابی و عیوب حادث شده در زمان بحران ها و ارتقای توان عملیاتی شرکت می باشد.
شایان ذکر است با راه اندازی اکیپ های مذکور تاکنون در ۳۰ مرحله از طرح های تاب آوری اجرا شده در سال ۱۴۰۰ مشارکت فعال داشته است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.