×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
نشست مشترک شورای فرهنگی صنعت برق استان گیلان برگزار شد

گیلان پیام/در این نشست به اهمیت نقش فرهنگ و امور فرهنگی که زیر بنا وپایه مستحکم همه امورسیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، اخلاقی وتربیتی است اشاره شد .
حجت الااسلام و المسلمین حاج رضا کاکاوند در این جلسه اظهار داشت: پیشرفتهای چشمگیر دانش وفناوری ، صنعت وتکنولوژی در صورتی عامل سعادت و خوشبختی خواهد شد که این قدرتهای شگرف در اختیار انسانهای والا ، شریف وخدا محور و آگاه باشد.
وی افزود : جدا شدن علم وتکنولوژی از فرهنگ اصیل انسانی ، نتیجه ای جز فقر ، جنگ ، مرگ و استعمار و استبداد در پی نخواهد داشت و ضرورت جهاد فرهنگی در زمان معاصر از هر زمانی محسوس تر ومسلم تر به نظرمی رسد .
مسئول محترم امور فرهنگی و دینی شرکت توانیر اذعان داشت : با عنایت به نفوذ فرهنگی غرب و همچنین تهاجم فرهنگی دشمن،استفاده از فضای مجازی و حضور فعال در این عرصه جهت تولید محتوا با هدف ترویج فرهنگ غنی دین مبین اسلام و پرهیز از غرب گرائی در عصر حاضر مهم و اجتناب ناپذیر است .
وی بیان داشت : در میان انواع هجوم های غیر نظامی دشمنان ، هجوم فرهنگی از همه آنها خطرناکتر و خسار ت بارتر است، زیرا در این نوع حمله ، دشمن با ترویج فساد و فحشا ، افکار عمومی به ویژه افکار و اخلاق نسل جوان را منحرف و آلوده کرده ، ارزشها و آرمانها ی مقدس دینی ، عزت و شرف مسلمانان را موردهجوم قرار می دهد تا مسلمانان را همرنگ خود کرده و در نتیجه راه نفوذ و سلطه اش را هموار سازد.
در پایان این نشست صمیمانه، با اهداء لوحی از سوی شورای فرهنگی صنعت برق استان گیلان از ده تن از نمازگزاران برتر شرکت های توزیع برق و برق منطقه ای گیلان تقدیر و تشکر بعمل آمد .
گفتنی است در این همایش حجت الاسلام والمسلمین حاج ابراهیم کمالی دبیر محترم امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان گیلان،دکتر محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، مهندس داراب زاده مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان و اعضاء محترم شورای فرهنگی صنعت برق استان گیلان حضور داشتند ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.