×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
طرح نسخه نویسی الکترونیک یک طرح آینده نگر برای ارتقای سطح سلامت جامعه است

گیلان پیام/مدیردرمان تامین اجتماعی استان گیلان در پاسخ به درخواست ایزدی دبیر اجرایی خانه کارگر استان مبنی بر وجود تنها یک بیمارستان ملکی در استان برای خدمت به بیمه شدگان تامین اجتماعی افزود: که روند ساخت بیمارستان۶۴ تختخوابی تامین اجتماعی لنگرود با سرعت خوبی درحال انجام است و تا پایان سال مراحل ساخت آن به پایان خواهد رسید.
دکتر ابراهیمی تصریح نمود که برای راه اندازی بیمارستان تامین اجتماعی لنگرود در سال آینده هم اکنون اقدامات اولیه برای جذب نیرو و تامین تجهیزات انجام شده است .
مدیردرمان تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه مهمترین اولویت مدیریت درمان استان کسب رضایتمندی بیمه شدگان و مستمری بگیران است افزود: رساندن خدمات به بیمه شدگان و مستمری بگیران به ویژه در بخش ها و شهرهای فاقد مراکز درمانی به عنوان یک دغدغه مهم برای مدیریت درمان استان است. ایشان به طرح تسهیل دسترسی به خدمات درمانی تخصصی در مناطق محروم و دور از مرکز اشاره نمود و افزود: که با اجرای این طرح، پزشکان متخصص همراه با دارو و تجهیزات به مناطق محروم اعزام و خدمات تخصصی مورد نیاز را به بیمه شدگان و مستمری بگیران ارائه می دهند.
در این جلسه ایزدی دبیر اجرایی خانه کاراستان و اعضای کانون بازنشستگی تامین اجتماعی شهرستان رشت برخی از مشکلات و کمبود های درمانی بیمه شدگان به ویژه عدم قرارداد برخی از بیمارستانهای خصوصی را با بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی مطرح و خواهان مساعدت مدیریت درمان برای رفع این مشکل شدند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.