×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
استاندار گیلان: موانع اجرای مطلوب طرح جهش تولید مسکن ، شناسایی و رفع می‌شود

گیلان پیام/ دکتر اسدالله عباسی در حاشیه بازدید از پروژه در دست ساخت جهش تولید مسکن رشت در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ۲۲ هزار واحد مسکونی سهم استان ، اظهار داشت: ثبت نام از متقاضیان، انجام و در شهرستان رشت و سایر شهرستان‌ها متناسب با تعداد متقاضیان، پهنه‌هایی پیش بینی شده است.
وی افزود: برای اجرای این طرح نیازمند بیش از ۴۰۰ هکتار زمین هستیم.
استاندار گیلان با اشاره به آماده سازی بسترهای لازم برای آغاز عملیات اجرایی این طرح، گفت: هم اکنون برای ساخت حدود ۱۱ هزار واحد مسکونی پیش بینی‌هایی انجام شده است.
وی همچنین به پروژه‌های نیمه تمام گذشته در حوزه ساخت مسکن اشاره و اضافه کرد: تعهداتی ایجاد شده و بلاتکلیف مانده که ساماندهی این پروژه‌ها، در دستور کار قرار گرفته است.
دکتر عباسی با بیان اینکه ساخت تعدادی واحد مسکونی در قالب جهش تولید مسکن در استان آغاز شده ، ادامه داد: برای سایر طرح‌ها نیز بسترها آماده و مناقصه برگزار می‌شود و پیمانکاران هم اعلام آمادگی کرده اند.
وی با اشاره به برگزاری جلسه شورای مسکن استان گیلان طی روزهای آینده و تصمیم‌گیری درباره مسائل موجود، افزود: تلاش می‌کنیم تعهداتی که دولت بر اساس شعار راهبردی خود بیان کرده و حتی بیشتر از سهمیه اعلام شده برای استان محقق کنیم.
استاندار گیلان در خاتمه سخنانش گفت: موانعی درباره تأمین زمین وجود دارد که در تلاش هستیم از طریق منابع طبیعی و یا مسکن و شهرسازی زمین‌هایی ارزان‌تر تعرفه شود تا افرادی که مشارکت می‌کنند متحمل هزینه‌های فراوان نشوند.
در جریان بازدید استاندار گیلان از پروژه در دست ساخت جهش تولید مسکن رشت ، مدیرکل راه و شهرسازی استان گزارشی از اجرای طرح یادشده ارائه کرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.