×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
روز بصیرت و میثاق امت با ولایت / حضور پرشور مردم، تجلی ولایتمداری است / روحیه استقلال‌طلبی و هویت انقلابی در جامعه، موجب بقاء نظام اسلامی ایران است

گیلان پیام/ دکتر اسدالله عباسی در اجتماع بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری رشت) برگزار شد، شرکت کرد.
در این مراسم که نماینده ولی فقیه در استان نیز حضور داشت؛ آیت الله خاتمی عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی و مجلس خبرگان رهبری سخنرانی کرد.
استاندار گیلان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم در روز تجلی ولایتمداری اظهار داشت: مردم با حضور در صحنه، برای عزت، استقلال و سربلندی نظام اسلامی به میدان آمدند و حمایت خویش را از آرمان ها و ارزش های انقلاب ، امام (ره) و رهبری اعلام نمودند.
دکتر عباسی ادامه داد: این حماسه حضور، دشمنان را مأیوس و ناامید خواهد کرد و مردم گیلان در هشتم دی و مردم ایران در نهم دی، بساط فتنه و فتنه گران را برچیدند و این، نشان از آگاهی ، بصیرت و روح انقلابی آنان است.
وی خاطرنشان کرد: تا زمانیکه این روحیه استقلال طلبی و هویت انقلابی در مردم وجود دارد و با جان و دل، از ولایت به‌عنوان یکی از واجبات و تکالیف دینی دفاع می کنند؛ دشمنان جز عقب نشینی و ناامیدی ، راهی ندارند و عزت نظام، در گرو همین بصیرت و در صحنه بودن است تا انقلاب به اوج شکوفایی برسد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.