×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
نعمت های زیادی از ناحیه وقف نصیب جامعه اسلامی می گردد

اوقافحضرت آیت الله زین العابدین قربانی ، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه شهرستان رشت ، نعمت ها و برکات وقف را فراوان برای جامعه اسلامی ذکر کرد و برنامه های اوقاف گیلان خوب و تاثیرگذار دانست .به گزارش گیلان پیام،آیت الله زین العابدین قربانی ، نماینده ولی فقیه در استان گیلان در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد ، با اشاره به فرا رسیدن هفته وقف اظهار کرد : نعمت‌ها و برکات زیادی از ناحیه وقف نصیب جامعه می‌شود .

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در خصوص خدمات وقف به جامعه مسلمانان در تاریخ اسلام گفت : مساجد ، مدارس ، حوزه‌های علمیه بسیاری از برکت وقف ساخته شده و در خدمت جامعه قرار گرفته است . 

وی با بیان اینکه خدمات وقف صرفاً در امور اقتصادی و فواید مادی برای جامعه خلاصه نمی‌شود ، گفت : ترویج معارف اسلامی ، چاپ کتاب ، کمک به قرآن آموزی و تحصیل علوم مختلف بخش دیگری از کارکرد وقف در جوامع اسلامی بوده و هست. 

امام جمعه شهرستان رشت اذعان داشت : واقفان با نیات خیراندیشانه خود و وقف مال و املاک خود برکات بسیاری برای جامعه به جا بگذارند. 

وی بر استفاده بهینه تر از امکانات و ظرفیت وقف در گیلان تاکید کرد و افزود: برنامه‌های قرآنی اوقاف خوب و تاثیر گذار است./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.