×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بیش از ۳۷۰۰۰ بانوی گیلانی تحت پوشش بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی قرار دارند

گیلان پیام/علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اعلام این خبر خاطر نشان ساخت : این پوشش بیمه ای از آذرماه سال ۱۳۸۷ به زیرگروه بیمه مشاغل آزاد اضافه شده است و در حال حاضر بیش از ۳۷۳۰۰ بانوی گیلانی در سطح استان در این قالب تحت پوشش هستند .
وی افزود : بازنشستگی حداقل تعهد این بیمه بوده و دامنه تعهدات ازکارافتادگی و بازماندگان و پوشش درمان نیز با تغییر نرخ انتخابی توسط متقاضی ، به آن افزوده میگردد .
علی حسین نژاد با اشاره به اینکه بر این اساس حداقل نرخ بیمه این گروه در سال جاری ۳۱۸ هزار تومان و حداکثر آن با احتساب درمان ۵۵۰ هزار تومان است اظهار داشت : علاقمندان میتوانند جهت انعقاد قرارداد بدون مراجعه به شعب و صرفاً از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی es.tamin.ir پس از ایجاد حساب کاربری ( ثبت نام ) از مسیر منوی بیمه شدگان ، بیمه های خاص اقدام نمایند .
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تعداد بیمه شدگان این گروه در ابتدای سال حدود ۳۱۵۰۰ نفر بوده ، از افزایش ۱۷ درصدی افراد تحت پوشش در این بخش تا پایان آبان ماه خبر داده و افزود : اجرای طرح گسترده بیمه فراگیر خانواده ایرانی در ماههای اخیر در روند استقبال بانوان گیلانی ملموس بوده است بگونه ای که تنها در ماههای مهر و آبان امسال بیش از ۴۰۰۰ نفر به جرگه بیمه شدگان زنان خانه دار پیوسته اند .
وی همچنین خاطر نشان ساخت حدود یک سوم بیمه شدگان این گروه یعنی جمعیتی بالغ بر ۱۲۷۰۰ نفر بصورت غیرحضوری انعقاد بیمه نموده اند ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.