×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
اهداء بالغ بر یک هزار دستگاه وسایل گرمایشی به مددجویان گیلانی طی سال جاری

گیلان پیام/ عباس اهرابی با بیان اینکه کمک به تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان یکی از برنامه های این نهاد است، گفت: هر ساله در ابتدای فصل سرد سال تعدادی لوازم گرمایشی به مددجویان ساکن در مناطق محروم و سردسیر به ویژه نقاطی که به تازگی به شبکه گاز طبیعی کشور متصل شده اند، اهداء می شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، با اشاره به اینکه در آذر ماه سال جاری ۶۹۰ دستگاه بخاری گازی بین خانواده های نیازمند به وسایل گرمایشی، توزیع شد، تصریح کرد: ۷۰% این اقلام به مددجویان ساکن مناطق محروم تحویل داده شد.
وی، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر یک هزار دستگاه وسیله گرمایشی شامل بخاری و آبگرمکن و همچنین ۴۰۰ دستگاه وسایل سرمایشی شامل یخچال، پنکه، کولر و سایر وسایل ضروری زندگی شامل ماشین لباسشویی، فرش، اجاق گاز، تلویزیون، پتو و… بین مددجویان استان توزیع‌شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، اضافه کرد: برای تهیه این تعداد وسایل ضروری زندگی بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات کمیته امداد و کمک های خیرین هزینه گردید.
اهرابی، ضمن قدردانی از همراهی مردم خیّر و نیکوکار در دستگیری از نیازمندان، عنوان کرد: خیرین و مردم نوع‌دوست استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۱۳۸۸۷۷ کمک‌های خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان واقعی برسانند.
وی، در پایان خاطرنشان کرد: نزدیک به ۶۰۰ خانوار در انتظار دریافت وسایل گرمایشی (آبگرمکن) می باشند که امیدواریم با حمایت‌های خیرین نیک‌اندیش و مردم نوع‌دوست شاهد رفع مشکلات این عزیزان باشیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.