×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
پایداری شبکه های توزیع برق با تعدیل و بهینه سازی روشنایی معابر

گیلان پیام/وی گفت به دنبال کاهش دمای هوا و افزایش مصرف حامل های انرژی به عنوان منابع حرارتی و در راستای پشتیبانی از زیرساخت های انرژی و جلوگیری از کمبود سوخت در نیروگاه های برق سراسر کشور،وزارت نیرو طرح های متعددی را در دستور کار خود قرار داده است که کاهش و تعدیل روشنایی معابر درون و برون شهری از جمله مهم ترین این طرح ها است.
جوهری اظهار داشت : اجرای این طرح از سوی شرکت های توزیع برق سراسر کشور،به منظور جلوگیری از بروز وقفه در ارائه خدمات به شهروندان در حوزه انرژی بالاخص برق دنبال میشود.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق گیلان اذعان داشت : طرح تعدیل به معنای خاموش کردن معابر نیست ،بلکه تنها اصلاح آن است و در این روش هیچ معبری خاموش نخواهد شد بلکه در نقاط کم خطر و نیز پارکها و فضاهای سبز که روشنائی های بیش از حد استاندارد و معمول دارند اجرا و پیاده سازی می شود.
وی بیان داشت : هم استانی های محترم می توانند با صرفه جوئی در مصرف گاز و برق و اقداماتی ساده چون پوشیدن لباس گرم در منزل،خاموش کردن لامپهای اضافه ،پوشاندن دریچه کولر،کاهش دمای پکیج یا بخاری،درزگیری پنجره های ساختمان و .. ما را در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به مشترکین ارجمند یاری رسانده و موجب کاهش ۱۰ درصدی مصرف گاز در کشور شوند.
جوهری تاکید کرد : راحت ترین راه جهت اطلاع از خاموشی های با برنامه شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان استفاده از اپلیکیشن برق من می باشد و مشترکین محترم می توانند جهت نصب این اپلیکیشن کاربردی به تارنمای اینترنتی این شرکت به نشانی www.gilanpdc.ir یا کافه بازار مراجعه نمایند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.