×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۵ آذر , ۱۴۰۱
هفتمین جلسه رسیدگی به شکایات شرکت گاز گیلان برگزار شد

گیلان پیام/در این جلسه گزارش اقدامات انجام شده بر اساس صورتجلسه قبلی کمیته به سمع و نظر اعضا رسانده شد و در ادامه پیام های ورودی سامانه CRM به تفکیک مورد بررسی قرار گرفت.
لازم به توضیح است در آبان امسال مجموعاً ۱۰۵ پیام به دفتر رسیدگی به شکایات و درخواست های شرکت گاز استان گیلان ارسال شد که از این میزان ۳۷ مورد شکایت، ۶۱ درخواست، ۳ مورد اطلاع رسانی و ۴ پیشنهاد می باشد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.