×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
سفر اعضای کمیسیون تعیین ارزش افزوده مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به منطقه آزاد انزلی

گیلان پیام/اعضای کمیسیون که متشکل از نماینده دفتر واردات و صادرات گمرک جمهوری اسلامی ایران، وزارت صمت، نماینده بانک مرکزی، نماینده جهاد کشاورزی، نماینده دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و نمایندگان مناطق آزاد در سفر کاری خود به منطقه آزاد انزلی با مهندس اکبری مقدم رییس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان دیدار کرده و پیرامون تسهیل گری در بخش ارائه معافیت ها و مزیت های قانونی به تولیدکنندگان و همچنین کاهش بروکراسی اداری تبادل نظر کردند.
در ادامه اعضای این کمیسیون از چند واحد تولیدی و صادراتی منطقه آزاد انزلی که مواد اولیه خود را از خارج از کشور تامین می‌کنند بازدید و به منظور رفع موانع و مشکلات با مدیران این واحدهای تولیدی گفتگو کردند.
گفتنی است این کمیسیون یکی از مهمترین مراجع تصمیم گیرنده در خصوص مزیت های تولید در مناطق آزاد و تعیین درصد مجاز واردات و صادرات تولیدات به سرزمین اصلی و خارج کشور برای واحدهای تولیدی است که بخشی از مواد اولیه خود را از خارج کشور تامین می نمایند.
بررسی مسائلی همچون قاعده ۲ الف گمرکی،ثبت سفارش،تأمین ارز،نحوه دریافت قبض انبار مواد اولیه و گواهی تولید الکترونیک از هم مشکلاتی مطرح شده از سوی تولید کنندگان بود که طی این دور روز مورد رسیدگی قرار گرفت./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.