×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
ساکنین روستای کم برخوردار گودی گوابر شهرستان املش از نعمت برق بهره مند شدند

گیلان پیام/وی با بیان این موضوع که ۹۵۰ هزار نفر از ساکنان استان را جمعیت روستائی تشکیل می دهند اظهار داشت : این شرکت مفتخر است به بیش از یک‌ میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک برق، با شبکه ای به طول ۳۰ هزار کیلومتر خدمت رسانی کند .
هنرمند افزود: با توجه به دستورالعمل های ارسالی از سوی وزارت نیرو مبنی بر تسریع در روند محرومیت زدائی و بهره برداری از پروژه های عمرانی نواحی روستائی ، ۱۲ خانوار از ساکنین روستای گودی گوابر شهرستان املش با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از انرژی پاک بوسیله پنل های خورشیدی( فتوولتائیک) بهره مند شدند .
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در این راستا اظهار داشت : در سال جاری تاکنون با اعتباری معادل ۳۷۰۷۷ میلیون ریال چهار روستای هدی،لتن پرت ، کلمر ، کلستان و گودی گوابر از توابع شهرستان های تالش ، لاهیجان و املش با بیش از ۱۹۳ خانوار از نعمت برق بهره مند شدند.
وی افزود : فرآیند اداری و اجرایی برقرسانی به روستاهای وزنه­سر تالش (احداث شبکه)، شیروا و دشت­دامن رضوانشهر (احداث شبکه)، پرمکوه و مازی­کله پشته رودسر (احداث شبکه) با اعتباری بالغ بر ۲۲۶۰۰ میلیون ریال در قالب تفاهم نامه برقرسانی سال ۱۴۰۰ در حال انجام می
باشد.
محمد اسماعیل هنرمند اذعان داشت : خدمات رسانی سریع و مطلوب در گرو جذب اعتبارات مورد نیاز می باشد و دراین زمینه نقش نمایندگان مردم درمجلس شورای اسلامی بسیار مهم و حائز اهمیت است.
وی از تلاش رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان جهت جذب و تخصیص بودجه و اعتبارا ت لازم تشکر و قدردانی نمود.
حجت الاسلام محمد صفری نماینده مردم شهرستانهای رودسر و املش نیز با حضور در این مراسم به تبیین برخی چالش های صنعت برق کشور درحال حاضر پرداخت و اظهار داشت: تلاش ها و عملکرد مدیرعامل و مجموعه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برای خدمت رسانی به مردم شایسته تقدیر است .
رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان اینکه کشور پشتوانه و سرمایه کافی برای ریشه کنی فقر و محرومیت زدایی را دارد افزود: امیدواریم هرچه بیشتر شاهد حرکت جهادی دولت و مدیران و مسئولان دولتی در جهت عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باشیم تا مردم به مجلس و دولت بیش از پیش دلگرم شوند و با پشتوانه حضور و همراهی ملت شعار ما می توانیم را عملیاتی سازیم .
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با تامین منابع مالی لازم و رفع موانع موجود ، خدمت رسانی در این حوزه با سرعت و جدیت بیشتری صورت پذیرد.
گفتنی است در آئین افتتاح این پروژه محمد رنجبر فرماندار شهرستان املش، مهندس سید محمد علی میری نرگسی قائم مقام اجرائی در امور شهرستانها شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ومهندس محمد سیرتی سرپرست امور توزیع برق املش، بهمراه تنی چند از مسئولین این شهرستان حضور داشتند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.