×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
۲۲۰۰ متر شبکه سیمی فرسوده در بخش خشکبیجار با کابل خودنگهدار جایگزین شد

گیلان پیام/درحاشیه این مراسم دکتر محمدرضا احمدی ضمن بازدید از اجرای پروژه مذکور اظهار داشت: امروزه نقش و اهمیت برق پایدار در جامعه و زندگی روزمره آحاد ملت ،انکار ناپذیر است و به همین منظور رایزنی و تعامل لازم با وزارت نیرو به منظور تخصیص بودجه و اعتبارات کافی جهت بهسازی و بروزرسانی شبکه های توزیع برق صورت پذیرفته است تا مردم شریف استان از نعمت برق به بهترین شکل ممکن بهره مند شوند .
وی افزود:تلاش های مدیرعامل و مجموعه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برای خدمت رسانی به مردم شایسته تقدیر و سپاسگزاری است و امیدواریم با تامین منابع مالی لازم و رفع موانع اندک موجود ، خدمت رسانی در این حوزه با سرعت بیشتری صورت پذیرد.
همچنین مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در این آیین گفت: مجموعه تلاش های این شرکت، تامین برق مطمئن و پایدار برای شهروندان به ویژه در زمان وقوع بحران های جوی است و لازمه این کار مقاوم سازی شبکه های توزیع برق در نقاط مختلف شهری و روستایی استان می باشد.
هنرمند گفت: افزایش قابلیت اطمینان شبکه در مقابل شرایط جوی و اتفاقات ناشی از برخورد اشیاء خارجی و همچنین کاهش خطر آتش سوزی در مناطق مشجر و جلوگیری از تخریب محیط زیست و تسهیل در ارائه سرویس امن و مطمئن به مشترکین محترم از مزایا و محاسن شبکه با کابل هادی روکشدار(خودنگهدار) است .
وی اضافه کرد: هدف اصلی و نهایی شرکت حرکت به سوی پاسخگویی بهتر به مشترکین و افزایش کیفیت خدمت رسانی است.
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با اشاره به اقدامات انجام شده فاز اول اجرای طرح مذکور در بخش خشکبیجار گفت: در سال گذشته قریب به ۱۷ کیلومتر کابل خودنگهدار در مناطق شهری و روستایی بخش خشکبیجار با اعتباری قریب به ۲۱ میلیارد ریال احداث شد و از ابتدای سال ۱۴۰۰ نیز تا کنون بیش از ۲۸ کیلومتر دیگر شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار با اعتباری معادل ۴۱ میلیارد ریال جایگزین شده است .
محمد‌اسماعیل هنرمند استفاده از امکانات فضای مجازی در ایام کرونایی جاری را ضروری خواند و تاکید کرد: سامانه برق ایران (برق من ) کوتاهترین راه برای رفع مشکلات ،درخواست ها و اعلام خاموشیها محسوب می شود و برای تحقق این مهم، مشترکین گرامی می توانند با مراجعه به تارنمای اینترنتی این شرکت به نشانی www.gilanpdc.ir یا کافه بازار و نصب این اپلیکیشن جامع و کار بردی از مزایای متنوع آن بهره مند شوند.
گفتنی است در این مراسم مهندس سیروس هدایتی نژاد مدیر توزیع برق شهرستان رشت ، مهندس فرزین بهامین مدیر امور توزیع برق کوچصفهان ، مهندس فرهاد عنایتی سرپرست اداره توزیع برق خشکبیجار وجمعی دیگر از مسئولین محلی این بخش حضور داشتند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.