×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
دیدار فرماندار رشت با دختران ناشنوا مدرسه باغچه بان رشت

گیلان پیام/ به دعوت مهندس فتح اللهی فرماندار رشت از اعضای گروه سرود مدرسه ناشنوایان باغچه بان رشت، دیدار صمیمی دختران این مدرسه با فرماندار در محل دفتر فرمانداری رشت برگزار شد.
فرماندار رشت در این دیدار با تاکید بر توانمندسازی معلولین گفت: نقص عضوی از بدن مانع رشد افرادی که اراده بالایی جهت تحقق رویاهایشان دارند نمی شود.
وی افزود: خوشحالم که علی رغم معلولیتی که دارید توانسته اید موفق شوید که این نشان پشتکار شما دارد و آینده متعلق به شما نوجوانان مستعد و پرتلاش است.
فرماندار رشت با اشاره به افتخار آفرینی ناشنوایان در سطوح ملی و جهانی، افزود: اگر چه این عزیزان از نعمت شنوایی محرومند ولی خلاقیت‌ها و توانمندی‌های ادراکی و فرهنگی منحصر به فرد آنان باعث شده است از آزمونی که خداوند در برابر آنها قرار داده است سربلند بیرون بیایند.
مهندس فتح اللهی با بیان اینکه تعدا ۱۷۴۶ نفر ناشنوا در شهرستان رشت زندگی می کنند، اظهار داشت: همه توان خود را در راستای کاهش دغدغه ناشنوایان به کار خواهیم بست.
در ادامه این جلسه مدیر و دانش آموزان مدرسه باقچه بان رشت به برخی از مشکلات خود اشاره کردند که فرماندار رشت در رابطه با حل مشکلات قول مساعد دادند و در پایان این دیدار از دختران و مربی شان توسط فرماندار رشت تجلیل شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.