×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار خدمت مرتبط با گاز در گیلان ارائه شد

گیلان پیام/ حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام ارائه بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار خدمت مرتبط با گاز در گیلان، اظهار داشت: این خدمات از راه های سایت اینترنتی، نرم افزار موبایلی، تلفن گویا و دفاتر پیشخوان به مشترکین ارائه شده است.
وی گسترش کمی و کیفی درگاه های ارائه خدمات الکترونیک را برای افزایش رضایتمندی مردم و مشترکین ضروری دانست و گفت: این شرکت از سال ۱۳۹۸، کلیه خدمات مرتبط با گاز را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری به مشترکین محترم ارائه می کند.
اکبر با اشاره به افزایش روزافزون استفاده کنندگان از تلفن های هوشمند در جامعه بیان کرد: شرکت گاز استان گیلان با اصلاح و به‌روزرسانی مستمر نرم افزار موبایلی (اپلیکیشن) خود و ارائه ۵۳۷ هزار خدمت از این طریق، تا حد زیادی توانسته است در این حوزه، موثر عمل نماید.
مدیرعامل گاز گیلان همچنین از ارائه بیش از ۳۷۵ هزار خدمت مرتبط با گاز از طریق دفاتر پیشخوان دولت، ۲۷۸ هزار خدمت بوسیله سایت شرکت و بالغ بر ۱۶ هزار خدمت توسط تلفن گویایی ۳۴۱۴ خبر داد و گفت: در آبان امسال، نمایش صورتحساب و پرداخت بدهی بیشترین خدمت ارائه شده به متقاضیان بوده است.
وی جلب رضایتمندی مردم را از اهداف بزرگ شرکت گاز عنوان کرد و گفت: به جهت اهمیت ویژه موضوع خدمت رسانی به مردم، گزارش خدمات ارائه شده به مشترکین و متقاضیان به صورت ماهانه دریافت و مورد تحلیل و پایش قرار گرفته و نسبت به شناسایی مشکلات و رفع هرچه سریع تر آنها اقدام لازم صورت می گیرد.
اکبر در خاتمه بار دیگر از مردم و مشترکین گاز درخواست کرد تا حتی الامکان از مراجعه به ادارات گاز خودداری کرده و خدمات مورد نیاز خود را از طریق درگاه های غیرحضوری ثبت و پیگیری کنند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.