×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
حساب ۱۰۰ از یادگارهای به یادمانی امام راحل است

گیلان پیام/ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان در این دیدار حساب ۱۰۰ امام (ره) را در راستای کمک به احداث مسکن محرومان عنوان کرد و گفت: عمران و آبادی و مقاوم سازی مسکن روستایی به عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.
حامد دائمی جفرودی با اشاره به اینکه اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر یکصدهزار نفر به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محول شده است، بیان کرد: افراد محروم و متقاضیان کم برخوردار جامعه هدف ما را تشکیل می دهند
وی از فعال شدن انجمن خیرین مسکن ساز گیلان خبر داد و تصریح کرد: حساب ۱۰۰ امام (ره) در راستای کمک به احداث مسکن اقشار محروم جامعه ایجاد شده تا افرادی بی بضاعت بتوانند صاحب مسکن شوند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان، مقاوم سازی واحدهای بی دوام و کم دوام روستایی را از اولویت های ابن نهاد عنوان کرد و افزود: اجرا و بازنگری در طرح های هادی روستایی از جمله برنامه های بنیاد مسکن استان است و در این راستای امسال در ۱۴۴ روستا بازنگری طرح هادی انجام می شود.
در ادامه آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به اینکه حساب ۱۰۰ از یادگارهای به یادمانی امام راحل است اظهار کرد:حساب ۱۰۰ امام (ره) بر آمده از دل انقلاب اسلامی است.
وی، اجرای طرح هادی روستایی و مقاوم سازی را یک ضرورت عنوان کرد و افزود: اجرای طرح هادی تحول در مناطق روستایی را در بر دارد و این امر موجب ارائه خدمات بهتر در روستاها می شود.
امام جمعه رشت با بیان اینکه در اجرای طرح های هادی روستایی فرهنگ سازی اثرگذار است، تصریح کرد: نیاز است فرهنگ سازی برای اجرای طرح های هادی در روستاها توسط بنیاد مسکن انجام شود.
آیت الله فلاحتی، رفتار اخلاق مدارانه در اجرای طرح ها و برنامه های مسکن را اثرگذار خواند و بیان کرد:توجه به اولویت ها در مقاوم سازی مسکن باید مد نظر باشد ضمن اینکه تا پروژه ای را به اتمام نرسانید طرح جدید را آغاز نکنید.
وی با تاکید براینکه تمام مدیران باید پاسخگو و در میان مردم باشند، خاطرنشان کرد:جامعه براساس منطق و عقلانیت با بهره گیری از مدیران خوش فهم، متدین و دست پاک درست می شود. نماینده ولی فقیه در گیلان بر ضرورت فعال شدن گروه حقوقی بنیاد مسکن تاکید کرد و گفت:گروه حقوقی با اجرای آیین نامه ها و دستورالعمل ها باید بتواند در وقت مناسب مشکلات را برطرف کند.
آیت الله فلاحتی، همگرایی میان مدیران در اجرای طرح ها و جذب سرمایه گذار در گیلان را مهم دانست و یادآور شد:طرح تسهیل در اعطای وام مقاوم سازی و احداث مسکن بسیار عالی است و آن را عملیاتی کنید زیرا این امر موجب می شود مردم از روح و روان آرامی برخوردار شوند.
امام جمعه رشت ، نظارت بر هزینه کرد ساخت و سازها را تاثیرگذار عنوان کرد و افزود:در احداث مسکن به معنای واقعی باید مقاوم سازی انجام شود.
وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن باید فرهنگ سازی به منظور کوچک سازی مسکن در قالب انبوه سازی را در دستور کار خود قرار دهد، تصریح کرد:کوچک سازی مسکن در قالب انبوه سازی آثار خوب اقتصادی برای جامعه دارد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.