×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
شهردار رشت : مدیران مناطق ، نوک پیکان خدمت‌ رسانی

گیلان پیام/ رئیس شورای اسلامی شهر رشت در جلسه شورای معاونین ضمن آرزوی توفیق در خدمت رسانی برای مدیران جدیدی که به تازگی در پست‌های مختلف شهرداری منصوب شده‌اند و با خسته نباشید به مدیران قبلی که مشغول فعالیت بوده اند، اظهار کرد: فکر نو، خلاقیت، تلاش و خدمت صادقانه برای مردم، مطمئنا بهترین عملکردی است که هر مدیری می‌تواند در کارنامه کاری‌اش از خود به جای بگذارد.
محمد حسین واثق کارگرنیا تشریک مساعی، انسجام و هم‌افزایی همه بخش‌ها در مجموعه‌ای مانند شهرداری رشت را زمینه‌ساز پیشرفت برنامه‌ها و بازخوردهای مثبت برای شهر دانست و افزود: همه ما باید در این راه مقدس و در مسیر خدمت به مردم خود را در یک صف ببینیم تا شهر رشت از این انسجام و همدلی بهره مند شود.
شهردار رشت نیز در این جلسه شناسایی مناسب وضع موجود، احصاء مشکلات و بررسی آنها، همچنین اتخاذ تدابیر لازم برای عبور از موانع و چگونگی رسیدن به توسعه پایدار را مهمترین رویکردهای شهرداری در یک ماهه اخیر اعلام کرد و گفت: بر اساس شناخت نسبی که بعد از این یک ماه حاصل شد، تغییرات کوچکی را در چینش نیروها و مدیران اتخاذ کردیم.
سید امیر حسین علوی تقویت موارد اولویت‌دار و ارتقاء ظرفیتهای موجود بر اساس پتانسیل ها را مهمترین هدف اعمال تغییرات در نحوه چینش تعدادی از مدیران ذکر کرد.
شهردار رشت به حوزه‌های معاونت مالی و اقتصادی، سرمایه‌گذاری شهرداری رشت اشاره کرد و بیان داشت: اگر ما درصدد آنیم که شهرداری را به سمت رشد و تحقق درآمدهای پایدار و پروژه‌های زیرساختی آن را به سمت سرمایه‌گذاری هدایت کنیم، ناگزیر هستیم تا از ظرفیت نیرویی توانمند که قدرت تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی داشته باشند، استفاده نمائیم.
وی با تاکید بر اینکه تمام اختیارات شهرداری در حوزه اقتصادی به معاونت جدید اقتصادی تفویض می‌شود، خاطر نشان کرد: باید حوزه‌های مالی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری رشت تقویت شود و این خواسته و انتظار من از مدیران جدید است.
علوی تجربه، تخصص، شناخت و اشراف داشتن به سازمانهای زیر مجموعه را از جمله ملاک‌های انتخاب معاون جدید خدمات شهری شهرداری رشت ذکر کرد و گفت: قصد داشتیم برخی از مدیران واحدهای دیگر شهرداری را تغییر دهیم اما این مدیران با کار و عملکرد قوی، خود را به مجموعه مدیریت شهری تحمیل کردند که این امر اتفاق بسیار مبارکی است و از آن استقبال می‌کنم.
شهردار رشت مدیران مناطق را نوک پیکان خدمت‌ رسانی دانست و ادامه داد: شورای شهر اجازه داد تا چینش مدیران را انجام دهیم. بنابراین از امروز باید حواسمان بسیار جمع باشد و فقط روی کار و ارتقاء سطح عملکردها تمرکز داشته باشیم.
سید امیر حسین علوی با بیان اینکه همه منتظرند ببینند ما در مجموعه شهرداری رشت چگونه بحرانهای پیش‌رو را مدیریت خواهیم کرد، اظهار داشت: کارهای بسیار زیادی در پیش رو است و هنوز در ابتدای راه قرار داریم. بنابراین از همه مدیران شهرداری رشت انتظار دارم، بهترین عملکرد خود را در این مسیر نشان دهند.
در پایان این جلسه با اهدا لوح تقدیر از زحمات ناصر عطایی، بابک رمضانی و علی مقصودی از معاونین و مدیران پیشین شهرداری رشت در طول دوره خدمت تشکر و قدردانی شد و در ادامه مجتبی ماه پسند به عنوان سرپرست معاونت مالی و اقتصادی، محمد دانش شکیب به عنوان سرپرست مدیریت منطقه سه، سید مجتبی خدمت بین دانا به عنوان سرپرست مدیریت منطقه پنج، آمنه خدابخشی به عنوان سرپرست مدیریت سرمایه انسانی و فرزاد جهانی به عنوان سرپرست مدیریت حسابرسی معارفه شدند و احکام انتصاب آنها از سوی اعضای شورا و شهردار رشت اعطاء گردید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.