×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
۲میلیون و ۱۵۰ هزار ساعت کار بدون حادثه در شرکت گاز استان گیلان

گیلان پیام/حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به اقدامات، تمرینات و آموزش های انجام شده درخصوص کاهش خطرات و حوادث گفت: در مهر و آبان امسال ۸ مانور آموزشی در مناطق مختلف استان اجرا شده است.
مدیرعامل گاز گیلان با بیان این خبر اظهار داشت: این مانورها با سناریوهای آتش سوزی در ایستگاه، رانش زمین، افت شدید فشار گاز، خرابکاری در ایستگاه و خروج اضطراری اجرا شده است و بیش از ۲۰۰ نفر از کارکنان ادارات گاز استان در آن شرکت کرده اند.
وی یکی از اهداف مهم این شرکت را حفظ ایمنی تاسیسات و پایداری خطوط گاز عنوان کرد و گفت: بحمدالله با تمهیدات بعمل آمده و آموزش های انجام شده، بالغ بر ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار ساعت کاری بدون حادثه در شرکت گاز استان گیلان به ثبت رسیده است.
حسین اکبر همچنین از برگزاری دوره های متنوع آموزشی برای کارکنان، پیمانکاران خبر داد و گفت: در دو ماه ابتدایی سال جاری آموزش های HSE مرتبط با پیمانکاران و تعمیرات و نگهداری ایستگاه های تقلیل فشار گاز برای کلیه پرسنل عملیاتی ادارات گاز برگزار شد تا موجب آمادگی بیش از پیش این نیروها برای مقابله با بحران های احتمالی شود.
مدیرعامل گاز گیلان در خاتمه با بیان اینکه شرکت گاز مسئول تامین ایمنی تاسیسات و خطوط گاز تا درب منازل مشترکین می باشد، اظهار داشت: از مصرف کنندگان گاز طبیعی تقاضا داریم تا با استفاده از وسایل گازسوز استاندارد و بررسی مستمر این دستگاه ها، ضمن ارتقاء سطح ایمنی منازل، این شرکت را درجهت پیشگیری از هرگونه حوادث مرتبط با گاز یاری رسانند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.