×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
در فرهنگ غنی گیلان همواره تحرک و نشاط مد نظر بوده است / ضرورت انجام ورزش و تحرک برای کارکنان دولت

گیلان پیام/ آیین افتتاحیه مسابقات کارکنان دولت با حضور مدیر کل ورزش جوانان گیلان، جمعی از مسئولین و معاونین و پرسنل ادارات دولتی و رییس هیات ورزشهای همگانی استان در سالن ۶۰۰۰نفری شهدای رشت برگزارشد.
مریم بخشی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان گیلان ضمن تقدیر از برگزاری این مراسم و گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: خرسندیم که این مسابقات پس از مدتها از گذشت شیوع کرونا اکنون با استقبال کارمندان ورزشکار روبرو شده و امید است با برگزاری چنین مسابقاتی ، شور و نشاط را بین کارمندان و کارکنان زحمتکش دولت گسترش دهیم.
وی با اشاره به اجرای مراسم لافند بازی توسط خانواده گیلانی “خودش” عنوان کرد : آیین سنتی لافند بازی که از قدیم مورد توجه گیلانیان بوده است نیازمند آمادگی جسمانی ،قدرت بدنی و سایر فاکتورهای جسمی است و این امر نشان می دهد که در فرهنگ غنی گیلان همواره تحرک و نشاط مد نظر بوده است.
وی خاطر نشان کرد : امیدواریم که برگزاری مسابقات کارکنان دولت فتح بابی برای این مسابقات در آینده باشد.
علیرضا زهری رییس هیات ورزشهای همگانی استان گیلان ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج در این مراسم مطرح کرد : این المپیاد ورزشی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان گیلان با هدف مقابله با کم تحرکی ، ارتقاء سلامت و نشاط کارمندان دولت برگزار میشود.
وی گفت: با توجه به اینکه کارمندان از اقشار زحمتکش جامعه هستند و بعلت نوع شغل و حرفه خود روزانه حدودا ۸ ساعت را در محیط کار بسر می برند و کم تحرک هستند،در جهت ایجاد نشاط و سلامتی آنها تصمیم گرفته شد تا این رقابت ها را برای کارکنان دولت تدارک ببینیم اما متاسفانه امروز این مراسم با استقبال مطلوب وقابل انتظار مدیران کل ادارات مواجه نشد.
وی خاطر نشان کرد : هیات ورزشهای همگانی از سه محور آمادگی جسمانی ، توسعه فعالیت های ورزشی و ورزش های رفاهی و تفریحی تشکیل شده است که ورزش کارکنان دولت در قالب توسعه فعالیت های بدنی است .
زهری افزود: این رقابت ها با شرکت ۱۷ تیم از ادارات مختلف استان و در هشت رشته ورزشی شامل آمادگی جسمانی، فوتسال، والیبال و تنیس روی میز ، دارت و طناب کشی برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است در ادامه مراسم سنتی لافند بازی، حرکات نمایشی کمیته ایروبیک هیات ورزشهای همگانی گیلان و رژه تیم های شرکت کننده نیز برگزارشد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.