×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند

گیلان پیام/ در جریان آیین تکریم و معارفه مدیر درمان تأمین اجتماعی استان گیلان، دکتر حبیب الله حسن خانلو -قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی- از آمار بالای افراد تحت پوشش این سازمان و نرخ ۵۲ درصدی آن در سطح کشور خبر داد. آماری که مطابق با آن تنها در استان گیلان، افراد تحت پوشش سازمان بالغ بر یک میلیون و سیصد هزار نفر هستند.
دکتر حسن‌خانلو که در سالن اجتماعات بیمارستان ٢٠٠ تخت‌خوابی حضرت رسول اکرم (ص) سخن می‌گفت؛ با بیان اینکه انتظار به حق مردم از سازمان، ارائه مطلوب خدمات است؛ از لزوم اولیت‌بندی مسائل و جدیت در ایفای نقش‌های مختلف در سازمان صحبت کرد.
قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اهمیت محوری مردم و اعتماد آن‌ها به سازمان، گفت: «در شرایط سخت فعلی مردم باید احساس کنند که بدنه مدیریتی با جدیت و تخصص مشغول خدمت است. برای جلب اعتماد مردم نیز چاره‌ای جز توجه ویژه و عملی به مفهوم عدالت وجود ندارد. موضوعی که اگرچه در لفظ معمول و آسان است اما در فهم و اجرای آن کار دشوار می‌شود.»
همچنین دکتر حسن‌خانلو در پایان صحبت خود با اشاره به لزوم شناسایی روشمند افراد نیازمند بر بهینه‌سازی سیستم‌های اطلاعاتی به عنوان پیش‌نیاز تحقق این امر تأکید کرد.
در ادامه این مراسم دکتر امیرعباس منوچهری-معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی- با بیان اینکه بخش درمان این سازمان در کنار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است؛ گفت: «هم‌اکنون حدود ۱۵ درصد از بار درمانی کشور توسط سازمان تامین اجتماعی اداره می‌شود. لذا ما وظیفه داریم تا با رویکردی عادلانه و بدون چشمداشت به ارائه خدمت به مردم عزیز کشور بپردازیم.»
دکتر منوچهری دغدغه اصلی سازمان را ناظر به ایفای تعهدات به بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران دانست و با تأکید بر اینکه سیاست اصلی سازمان در حوزه درمان، حرکت در مسیر تحقق عدالت است؛ گفت: «نمی‌توانیم بپذیریم که در کشور به ازای هر ۱۰۰۰ نفر جمعیت، ١.٧٧ تخت برای بستری وجود دارد. لذا تسریع در دسترسی مردم به خدمات درمانی از اولویت‌های ما در سازمان تأمین اجتماعی است.»
همچنین در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات دکتر رضا قنبرپور مقدم، مدیر پیشین درمان تأمین اجتماعی استان گیلان، دکتر حسین ابراهیمی به عنوان مدیر جدید درمان این سازمان در استان معرفی شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.