×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
برپایی میز خدمت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در مصلی رشت

گیلان پیام/میز خدمت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان – حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) همزمان با ۵ آذر روز بسیج مستضعفان و گرامیداشت هفته ی بسیج با حضور مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به همراه معاونین، رئیس اداره حقوقی و فرمانده پایگاه مقاومت شهید افتخاری بنیاد مسکن و جمعی از کارشناسان در مصلی امام خمینی (ره) رشت برگزار شد.
در این مراسم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اهداف این میز خدمت جهادی افزود: مهمترین اهداف از برگزاری میز خدمت افزایش مقبولیت و کارآمدی نظام اداری با افزایش رضایتمندی مردم، دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم، دیدن برخی واقعیت ها و تلاش در جهت برطرف کردن مشکلات مردم است.
مهندس دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در این نشست چهره به چهره علاوه بر پاسخگویی حضوری دستور پیگیری و رفع مشکلات درخواست‌های ارائه شده در حوزه‌های مختلف را صادر کرد.
درخواست واگذاری زمین، تغییر کاربری زمین، تسهیلات و کمک بلاعوض در مسکن محرومین از مهم‌ترین خواسته‌های مردم در این میز خدمت بود.
شایان ذکر است درخواست های مردمی در این میز خدمت پس از بررسی و دستور مدیرکل به بنیاد مسکن شهرستاهای تابعه جهت پاسخگویی ارجاع گردید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.