×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
اجرای نخستین گام “عزم خدمت” در محله حمیدیان

گیلان پیام/ سید امیر حسین علوی شهردار رشت ضمن بازدید از شهرداری منطقه چهار عنوان کرد: مدیریت شهری با اتخاذ رویکردی متفاوت، محله محوری را مورد توجه قرار داده است و در راستای تحقق “عزم خدمت” با شروع از محله حمیدیان در هفته جاری، ضمن احصاء دقیق مشکلات و نیازمندیهای این محله در جهت زیباسازی، توسعه فضای سبز شهری، مدیریت پسماند، آسفالت، اجرای پروژه های عمرانی و … اقدام خواهد نمود.
شهردار رشت با تاکید بر اجرای پروژه های کوچک مقیاس در جهت تقویت محلات کم برخوردار اذعان داشت: جانمایی و نصب چراغهای جدید روشنایی، نقاشی دیواری، نصب مخازن زباله جدید، پیرایش و رسیدگی به فضای سبز، اجرای آسفالت در محلاتی که آسفالت شان مستهلک شده و همچنین بازسازی آسفالت کوچه‌هایی که اهالی آن عوارض خود را پرداخت کرده‌اند، رنگ آمیزی، دیدار با خانواده شهید محله، میز خدمت و دیدار با شهروندان در مسجد امام رضا (ع) و … از جمله برنامه‌های شهرداری رشت در محله حمیدیان می باشد.
سید امیر حسین علوی امروز در جمع مدیر، معاونین و کارکنان منطقه چهار شهرداری رشت ضمن بررسی و جمع‌بندی مسائل تخصصی شهرسازی و معماری منطقه، برقراری عدالت در دو بخش حقوق دستمزد و ورود و خروج نیروها را ضروری خواند و گفت: علت کاهش اضافه کار هم دقیقا بر اساس راهبرد عدالت محوری اجرایی شده است.
وی ابراز داشت: امروز من هم به عنوان شهردار رشت جزئی از نیروها و پرسنل مجموعه مدیریت شهری هستم که در این کشتی نشسته است و بی‌شک تبعات وقوع هر اتفاقی متوجه همه ما خواهد بود. بنابراین اگر در سایه عدالت محوری تلاش کنیم، آثار مثبت آن متوجه همه ما خواهد گردید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.