×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
عزم جدی شهرداری رشت برای فعال سازی کیف پول الکترونیکی

گیلان پیام/سید امیر حسین علوی شهردار رشت در جلسه‌ای که با موضوع تعیین تکلیف طرح فعال‌ سازی کیف پول الکترونیکی با حضور معاونین، مدیران شهرداری و نماینده شرکت سرمایه‌ گذار برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اولویت های تدوین شده مدیریت شهری در بحث هوشمند سازی، شهرداری رشت برای فعال‌ سازی کیف پول الکترونیکی عزم جدی دارد.
شهردار رشت ایجاد سامانه خدمات اینترنتی شهرسازی شهر رشت را الزامی خواند و ابراز داشت: سامانه‌هایی مانند احراز هویت مرکزی، شناسه شهروندی و کیف پول الکترونیک، لازمه رسیدن به شهر هوشمند هستند.
سید امیر حسین علوی استفاده از تجربیات سایر شهرهای بزرگ کشور نظیر اصفهان، شیراز، مشهد و تبریز در نحوه استفاده و راه‌اندازی خدمات هوشمند نظیر کیف پول الکترونیکی را اثربخش و مفید دانست و افزود: معاونت مالی و سازمان فاوا باید مجوزهای مربوطه را برای اتصال ای نماد به کیف پول الکترونیکی حداکثر تا پایان آذر اخذ نمایند.
علوی تصریح کرد: اگر در همکاریهای فی‌مابین و مشترک شهرداری و شرکت سرمایه‌گذار کیف پول الکترونیکی، اهداف مهمی مانند انتفاع دو جانبه و ارائه بهینه خدمات به شهروندان تحقق پیدا کند، شهرداری نیز بعد از پایان سه سال قرارداد خود را تمدید خواهد کرد.
وی راه‌اندازی هر چه سریعتر طرح کیف پول در بحث پرداخت الکترونیک مبالغ پسماند خشک را خواستار شد و اضافه کرد: انتظار میرود، روزی که کیوسکهای تحویل زباله خشک در شهر رشت مستقر شدند، سرویس کیف پول الکترونیکی در بخش پسماند و چند سرویس دیگر نیز فعالیت خود را آغاز نمایند.
شهردار رشت در ادامه پروژه جمع‌آوری پسماند خشک را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه نواقص طرح تفکیک زباله از مبدأ باید از سوی شرکت سرمایه‌ گذار رفع شود، افزود: افزایش تعداد ماشین آلات، ناوگان جمع‌ آوری و ارتقاء ظرفیت میزان جمع‌ آوری پسماندهای خشک از جمله درخواستهای مهمی است که از شرکت سرمایه‌گذار داریم.
گفتنی است که در پایان مقرر گردید، شهرداری رشت با توجه به درخواستهای شرکت سرمایه‌ گذار پروژه جمع‌ آوری پسماند خشک، جلسه‌ای را با اتاق اصناف مرکز گیلان برگزار کند تا بدین واسطه مقدمات جمع‌آوری پسماندهای خشک تولید شده واحدهای صنفی نیز توسط شرکت سرمایه‌گذار فراهم شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.