×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برف و باران کشور را فرا می گیرد

برف

کارشناس سازمان هواشناسی گفت:‌ از بعدازظهر امروز با ورود یک سامانه بارشی به کشور، ابرناکی، بارش باران، وزش باد و درمناطق کوهستانی بارش برف در استان های واقع در غرب، جنوب غرب، برخی نقاط شمال غرب کشور پیش بینی می شود.به گزارش گیلان پیام، احد وظیفه افزود: همچنین کاهش نسبی دما روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و کاهش محسوس دما در روزهای جمعه و شنبه رخ خواهد داد.
وی گفت: این سامانه بارشی از اواخر روز سه شنبه استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز را فرا می گیرد و از پنجشنبه با شمالی شدن جریانات و نفوذ هوای سرد در استان های ساحلی دریای خزر بر شدت بارش افزوده می شود که تا جمعه ادامه می یابد و در غالب استان های کشور با کاهش قابل توجه دما همراه خواهد بود.
کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: شرایط جوی در روز سه شنبه همراه با بارش باران و برف در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان و بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در کرمانشاه، ایلام، شمال خوزستان، لرستان، همدان، مرکزی و به تدریج قم، قزوین، البرز و تهران و شدت بارش در استان های ایلام، لرستان و کرمانشاه خواهد بود.
احد وظیفه افزود: روز چهارشنبه هم بارش باران و در ارتفاعات بارش برف دراستان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، زنجان، ایلام، خوزستان، لرستان، همدان، مرکزی، قم، قزوین، البرز و تهران و با شدت بیشتر در استانهای ایلام، خوزستان، لرستان و کرمانشاه پیش بینی می شود. این شرایط در روز پنجشنبه و جمعه در استان های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی انتظار می رود./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.