×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
ساخت درمانگاه فوق تخصصی در محوطه بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت

گیلان پیام/دکتر قنبرپور سرپرست مدیریت درمان گیلان در هفتمین جلسه مدیران شورای هماهنگی تعاون ، کار ورفاه اجتماعی استان که در محل بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت برگزار شد اظهار داشت مجوز ساخت بزرگترین درمانگاه فوق تخصصی شمال کشور در محوطه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت از هیات مدیره سازمان اخذ و به زودی کار ساخت آن آغاز خواهد شد.
دکتر قنبرپور در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد یکساله مدیریت درمان به راه اندازی قریب الوقوع آزمایشگاه PCR در پلی کلینک تخصصی شماره یک رشت اشاره نمود و افزود در راستای توسعه کمی و کیفی خدمات درمانی در سال گذشته بیش از ۱۰۰۰ دستگاه و تجهیزات پزشکی فن آورانه برای بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت خریداری شد.
سرپرست مدیریت درمان به راه اندازی درمانگاه کنترل پرفشاری خون و دیابت و درمانگاه زخم در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) را یاد آور شد و افزود به زودی درمانگاه سالمندی در کلیه مراکز درمانی فعال خواهد شد که در ابتدا برای سالمندان ۶۵ سال به بالا و در ادامه برای کلیه سالمندان بالای ۶۰ سال پرونده الکترونیک تشکیل و سالمندان تحت مراقبت پزشکان دوره دیده سالمندی قرار می گیرند.
دکتر قنبر پور با اشاره به اینکه وظیفه سازمان ارائه خدمات رایگان به همه بیمه شدگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است افزود با تلاش و پی گیری های فراوان مجوز ساخت درمانگاه در شهر صومعه سرا ،رضوانشهر و توتکابن که فاقد مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی هستند اخذ شده ، که به زودی با تعیین زمین کار ساخت آغاز خواهد شد.
دکترقنبرپور با اشاره به راه اندازی بخش تروما و حوادث بیمارستان در دوران مدیریت خویش اظهار داشت: در یکسال گذشته حدود ۴۰۰۰ بیمار نیازمند خدمات اورژانس در این بخش پذیرش و تحت مداوا قرار گرفتند.
شایان ذکر است که در این جلسه علیزاده مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و رییس شورای هماهنگی مدیران استان ضمن قدردانی از خدمات ارزنده مدیریت درمان به ویژه در یکسال اخیر اظهار داشت که کلیه دستگاههای زیر مجموعه وزارت رفاه در استان آمادگی کامل برای همراهی با مدیریت درمان برای رفع موانع و مشکلات در مسیر توسعه کمی خدمات درمانی در سطح استان را دارند/انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.