×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی توسط سازمان تامین اجتماعی اجرا می گردد

گیلان پیام/علی حسین نژاد با اعلام این خبر اذعان نمود : این طرح به عنوان گامی بلند در راستای تحقق عدالت اجتماعی و توسعه و گسترش پوشش بیمه ای به آحاد جامعه توسط سازمان اجرا میگردد .
وی افزود : بر اساس این طرح و با تسهیل شرایط و مقررات ، هر ایرانی فاقد پوشش بیمه اجتماعی میتواند با انعقاد قرارداد و آغاز بیمه پردازی در تامین اجتماعی ، از خدمات و حمایت های متنوع بیمه ای این سازمان مانند بازنشستگی ، ازکارافتادگی و پرداخت مستمری به بازماندگان واجد شرایط بهره مند شود .
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان همچنین اظهار داشت : سازمان کوشیده است ثبت نام و بیمه پردازی در این طرح بسیار ساده و بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب انجام پذیرد و علاقمندان بتوانند همه مراحل انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه را بصورت اینترنتی و غیرحضوری با استفاده از سامانه مربوطه به نشانی es.tamin.ir انجام دهند .
علی حسین نژاد ، افزود : بیمه زنان خانه دار و دختران یکی از پوشش های زیرمجموعه طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی است که به موجب آن همه بانوان و دختران بالای ۱۸ تا ۵۰ سال سن که فاقد شغل میباشند میتوانند بدون هیچ پیش شرطی نزد سازمان تامین اجتماعی بیمه گردند ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.